Nincs több bizonytalanság

Nemzetközi sajtótájékoztatón mutatta be az Air France két legfrissebb, mobiltelefonokra készült fejlesztését: az Air France Connectet és mobilweboldalának okostelefonra készült alkalmazását Párizsban szerdán.

Az Air France Connect nevet viselő új, ingyenes, mindenki számára elérhető szolgáltatással az utast a teljes utazása során információval látja el a társaság. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy bármiféle járattörlés, késés adódik, vagy változik, hogy melyik kapunál kell beszállni, illetve leszállás után, ha a poggyász késik, az utast sms vagy e-mail üzenetben értesíti a légitársaság azon az elérhetőségén, amelyet a jegyvásárláskor megadott. Az Air France Connect jelenleg nyolc nyelven - angol, német, francia, olasz, spanyol, holland, brazíliai portugál és román - működik. Hamarosan japánul, kínaiul, koreaiul, portugálul és oroszul is elérhetővé válik.

Az új megoldással az Air France így a problémák elébe megy és gondoskodik azok megoldásáról, még azelőtt, hogy az utas jelezné azt a légitársaságnak. A fejlesztést két tesztidőszakot követően, február elsején terjesztették ki a teljes Air France és KLM hálózatra. Az utasok üdvözölték az innovatív megoldást. A tesztelés során az sms megfelelő kommunikációs csatornának bizonyult, amellyel minden lényeges információ átadható. 2011. február elseje óta az Air France Connect 620 ezer üzenet kézbesített az utasok számára.

Mindent mobilról

Az Air France másik újdonsága, hogy havonta egymillió látogatót számláló mobilweboldala, illetve annak különböző okostelefonokra (iPhone, Android, Blackberry) készült alkalmazásai segítségével az utas teljes repülőútját lebonyolíthatja. Az Air France mobiltelefonokra hangolt weboldala 2006 nyara óta érhető el, majd ezt követően lehetővé vált a telefonos check-in is a légitársaságnál, valamint hogy a beszállókártya is az utas mobiltelefonjára érkezzen. Mostanra az Air France komplett weboldala (http://mobile.airfrance.com) elérhető bármilyen, internet csatlakozással rendelkező telefonról angol, francia, spanyol, olasz, német és brazíliai portugál nyelven. Az iPhone, Android és Blackberry tulajdonosok pedig ingyenes telefonos alkalmazást tölthetnek le, amellyel egyszerűen hozzájuthatnak minden, az oldalon megtalálható információhoz.

És mi mindent lehet megtenni telefonon? Bármilyen okostelefonnal néhány perc alatt foglalható és vásárolható repülőjegy, melyet biztonságosan ki is fizethet az utas creditkártyájával. Becsekkolhat a repülőgépre, és lehetősége van azt is kiválasztani, hogy a gép fedélzetén mely ülésre szóljon a beszállókártyája. Az Európából induló közepes és hosszú távú utakon az ügyfelek közvetlenül mobiltelefonjukra kapják meg beszállókártyájukat sms-ben, mms-ben vagy e-mailen. Az Air France az első légitársaság, akinél az utasoknak lehetősége van foglalásuk módosítására is a mobilweboldalon keresztül: foglalási számuk, repülőjegy számuk, vagy Flying Blue azonosítószámuk segítségével korábbi vagy későbbi járatra foglalhatnak át, törölhetik check-injüket, módosíthatják foglalásukat. Az utasok az oldalon valós idejű menetrendi információkat is találnak. Az interaktív módon működő „gyakori kérdések” részben pedig szabadszavas kereséseket is kezdhetnek az ügyfelek, melyekre egy 600 kérdésből álló adatbázisból szűri ki a rendszer a legrelevánsabb válaszok listáját. Az utasok az oldalon ellenőrizhetik az Air France KLM hűségprogramjában, a Flying Blue-ban megszerzett mérföldjeiket is.


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.