Remek kampány a JetBlue légitársaságtól

A Mullen reklámügynökség készítette a JetBlue légitársaság legújabb kampányát, amelyben egy Shoo nevű galamb a főszereplő (a shoo az angolban az elhessegetés hangutánzó szava) - írja az Adweek.

A reklámszpotban Shoo elmeséli, milyen egy galamb élete: folyamatosan tülekedni kell a tömegnyomorban, csak morzsákat kapnak, amiről az emberek azt hiszik, hogy fejedelmi étek, és úgy általában az idő nagy részében úgy tesznek az emberek, mintha ott sem lennének - természetesen az összes a zsúfolt repülőjáratok kellemetlenségeinek metaforája.

{youtube|id=BvWgLJSQtoM}

A kampány során Shoo-val több vicces kisfilm is készült, amelyben a galamb megértően viszonyul a furcsa emberekhez, például amikor a padon ülő férfi leejti a perecét a földre, Shoo rögtön bátorítólag mondja neki, hogy tökéletesen elfogadható az 5 másodperces szabály, vagy amikor a fura nő a kiskutyájával puszizkodik, és gügyög neki, akkor rögtön megemlíti, hogy a kutyák agyi fejlődésének jót tesz, ha az emberek beszélnek hozzájuk. A videókat a Funny or Die készítette.

{youtube|id=jcfUeqcvsmc}

{youtube|id=k4ko1hKKHEg}

{youtube|id=-Sh1Lvp4uyc}

{youtube|id=BQ0npfMyFAc}

{youtube|id=dlYiT_49Jbg}

Innen.


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.