A reklámszpotban Shoo elmeséli, milyen egy galamb élete: folyamatosan tülekedni kell a tömegnyomorban, csak morzsákat kapnak, amiről az emberek azt hiszik, hogy fejedelmi étek, és úgy általában az idő nagy részében úgy tesznek az emberek, mintha ott sem lennének - természetesen az összes a zsúfolt repülőjáratok kellemetlenségeinek metaforája.
{youtube|id=BvWgLJSQtoM}
A kampány során Shoo-val több vicces kisfilm is készült, amelyben a galamb megértően viszonyul a furcsa emberekhez, például amikor a padon ülő férfi leejti a perecét a földre, Shoo rögtön bátorítólag mondja neki, hogy tökéletesen elfogadható az 5 másodperces szabály, vagy amikor a fura nő a kiskutyájával puszizkodik, és gügyög neki, akkor rögtön megemlíti, hogy a kutyák agyi fejlődésének jót tesz, ha az emberek beszélnek hozzájuk. A videókat a Funny or Die készítette.
{youtube|id=jcfUeqcvsmc}
{youtube|id=k4ko1hKKHEg}
{youtube|id=-Sh1Lvp4uyc}
{youtube|id=BQ0npfMyFAc}
{youtube|id=dlYiT_49Jbg}
Forrás: Kreatív Online