2010 és 2013 között csaknem 3 éven keresztül a Qatar Airways magyarországi kereskedelmi csapatát vezette, ezt megelőzően Tamás László felelt Európa legnagyobb diszkont légitársaságánál, a Ryanair központjában az értékesítési és marketingaktivitásokért Írországban és az Egyesült Királyságban, valamint Közép-Kelet Európában.
A szakember 2006 és 2009 között a Lufthansa csoportnál, az LH Technik és Passage-nál töltött be értékesítési illetve marketing és pricing manageri pozíciókat.
Tamás László légügyi karrierjét Közép-Kelet-Európa legnagyobb low-cost légitársaságánál, a Wizzairnél kezdte, ahol az új desztinációkért felelt illetve airport development manageri munkakört töltött be.
Tamás László a Budapesti Gazdasági Főiskola idegenforgalmi szakán végezte tanulmányait, MBA-t a Debreceni Egyetemen szerzett.
Új pozíciójában legfontosabb feladata, hogy a kelet-magyarországi turizmust új légi járatokkal felturbózza valamint a repülőtér katalizátor hatását a régió gazdaságára továbberősítse.
A szakember a debreceni televíziónak nyilatkozott terveiről: