A teljesítményének köszönhetően a csoport harmadik alkalommal a teljes Utazás és szabadidő ágazat vezetője. Az elismerést világszerte a 19 leginkább fenntartható vállalat kapja az egyes ágazatokban.
A tudatos vállalati társadalmi felelősségvállalásával az Air France-KLM már több éve elkötelezte magát a környezeti hatásának csökkentése, felelősségteljes társadalmi politika alkalmazása és a regionális fejlődés támogatása mellett, és ugyanakkor ügyfeleinek minőségi szolgáltatásokat és innovatív termékeket kínál. 2010/11-ben a csoport jelentős lépéseket tett különböző területeken, mint a fenntartható bioüzemanyagok fejlesztése, az egyenruhák és a fedélzeten használt szervírozó tálcák újrahasznosítása és számos különböző humanitárius projekt támogatása.
A DSJI World és a DSJI Europe index referenciaértékű a nem pénzügyi mutatók terén, és azt évente a társadalmi felelősségvállalás terén vezető vállalatok kapják a svájci SAM csoport (Sustainable Asset Management Indexes GmbH) által végzett értékelési eljárás alapján. A Dow Jones Globális fenntarthatósági index a vezető vállalatok 10%-át tartalmazza 2 500 nemzetközi vállalat közül.