Szélre ültetné a dagikat az Airbus

Megreformálná egy sorba eső ülései méretét az Airbus. Az utasok már most tiltakoznak az újítás ellen. 

Igazságtalannak tartják az utasok az Airbus azon tervét, hogy a sor egyes székeinek méretét csökkentenék, hogy növelhessék a harmadik szék szélességét. Az Airbus javaslata szerint a folyosó melletti ülések szélességét az ablak melletti, és a középső ülések kárára körülbelül 5 cm-rel növelné. Így a két belső szék szélessége egyenként mindössze 43 cm lenne, míg a szélső ülés kicsivel több, mint 50 centiméter szélességűre nőhetne. A repülőgépeket gyártó vállalat a szélesebb üléseket azoknak a nagyobb méretű utasoknak tartaná fenn, akik nem férnek a standard ülésekbe. Jelenleg ezeknek az utasoknak két ülést kell foglalniuk, esetenként nagyobb költségért.

A Skyscanner megkérdezte az újításról az utasok véleményét is, a felmérés szerint a válaszadók háromnegyede rosszul érezné magát, ha kisebb ülésekbe kellene belepréselődniük. Az utasok 84%-a pedig jogosnak tartja, hogy azok, akik nem férnek be a normál ülésbe felárat fizessenek. Az 1000 megkérdezett közül a legtöbben nevetségesnek és igazságtalannak tartják az ötletet. 

Az Airbus egyelőre nem állapodott még meg egyetlen légitársasággal sem az új fedélzeti beosztásról, így arról sincs hír, hogy ha bevezetésre kerülne, hogy befolyásolná az utasok költségeit.


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.