Új generációs utaskiszolgáló rendszer a Malévnél

A Malév 2010. év végéig áttér az új generációs Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra.

Az átállás első szakaszában a magyar légitársaság idén augusztusban megújította az on-line foglalási rendszer motorját. Novemberben esedékes az új rendszerplatform egy moduljának az üzembe állítása - a hozzá kapcsolódó fejlesztésekkel és módosításokkal – az ülőhelyek kezelésének (inventory) területén. Az Amadeus Altéa rendszer bevezetése a Malév új, dinamikus értékesítési stratégiájának szerves részét képezi. A légitársaság arra számít, hogy ez az intézkedés kapacitásbővülést fog jelenteni, és az utasszámot is megnöveli.

2009. tavaszán a Malév hosszú távú együttműködés megállapodást kötött az Amadeus-szal, amely az új generációs technológiai megoldások élvonalát képviseli. A Malév a közép-kelet európai légitársaságok között vezető szerepet tölt be technológiai felhasználóként. A platform bevezetése révén a Malév versenyelőnyre tesz szert azokkal a légitársaságokkal szemben, amelyek régebben bevezetett utaskiszolgáló rendszerekkel támogatják a működésüket.

Az Amadeus Altéa használata előnyöket biztosít a Malév ügyfeleinek és személyzetének egyaránt. Az új on-line foglalási rendszer rendkívül felhasználóbarát, a jegyek lefoglalása és az út megtervezése egyszerűbb és átláthatóbb lett a légitársaság utasai számára.

Az Altéa rendszert használó Malév alkalmazottak így már egy egységesített platformon dolgoznak, ami gyors, innovatív technológia alapján működik. Az ügyféladatbázis központosított kezelése azt jelenti, hogy mostanra sokkal könnyebbé vált az információk átvitele a repülőjegy lefoglalásától kezdve egészen a check-in-ig. A Malév munkatársai gondoskodnak az egyenletes és a korábbinál magasabb színvonalú kiszolgálásról, amelyhez egyedi, megosztott utasprofil áll a rendelkezésükre minden olyan helyen, ahol az ügyfelekkel érintkeznek.

Az Altéa emellett olyan új jellemzőket is bevezet, mint a felhasználóbarát grafikus kezelőfelület a check-in pultnál dolgozók számára, és olyan automatizált eljárásokat, melyek révén menedzselhetők a váratlan útvonal-változások. Ezek az eszközök segítenek a munka hatékonyabbá tételében, és leegyszerűsítik, illetve felgyorsítják az utasok repülőtéri kiszolgálását.

Az Amadeus által kifejlesztett Altéa rendszer a technológiai iparban egyedülálló megoldásokat kínál. A teljesen grafikus platform lesz a oneworld szövetség tagjai által használt leggyakoribb utaskiszolgáló rendszer. A oneworld olyan tagjai, mint a British Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas már jelenleg is az Amadeus-t használják fő informatikai platformként, míg a Cathay Pacific partner légitársaság és a már taggá választott Mexicana most tér át erre a rendszerre.

Az Amadeus Altéa Ügyfélkezelő Rendszer használata révén a Malév - mint a oneworld szövetség tagja - zökkenőmentes integrációt valósíthat meg a többi oneworld tag informatikai rendszereivel, és a sajátját ezekhez a rendszerekhez tudja igazítani.


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.