A megújult Tesco Utazás oldalon a legjobb magyar és külföldi szálláshelyek naponta frissülő kínálatából lehet válogatni – adta hírül friss közleményében a Tesco.
A vásárlói igényekhez igazított tescoutazas.hu nyitott platform jellegének köszönhetően a legjobb magyar és külföldi szállodáktól érkező ajánlatokat tartalmazza, így az érdeklődők az eredeti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban foglalhatják le a számukra szimpatikus szállást. A mai trendeknek megfelelő, egyszerű és átlátható honlapon még könnyebben válogathat, sőt, akár össze is hasonlíthatja a különböző ajánlatokat. A megújulásban nagy szerepet játszott a Xentury Kft, amely 2015 tavaszától a Tesco Utazás új partnereként új alapokra helyezte a weboldalt - szól a hivatalos kommüniké.
„A tescoutazas.hu nem kuponos és nem is klasszikus listázó weboldal, hanem egy magasra pozícionált, a piacon elérhető legjobb ár-értékarányú külföldi és belföldi ajánlatokat tömörítő aggregátor site” – mondta Kamarás Dávid, a Xentury Kft. ügyvezető igazgatója. – „Az új weboldal egyrészt impulzusvásárlásra ösztönző egyszeri és megismételhetetlen ajánlatokat közvetít, másrészt a célirányos választást előnyben részesítő vásárlóknak ad kereshető, havi több száz ajánlatból álló kínálatot. Az tescoutazas.hu partnerei közé tartoznak Magyarország és az európai országok legnevesebb hotelláncai, valamint közel hatszáz magyarországi szálláshely.”
Legutóbb 2010-ben lehetett hallani a Tesco utazási termékéről. Akkori cikkünkben arról számoltunk be, hogy 2010 májusának első hetétől a Tesco ismét belevág az utaztatásba. Az áruházlánc akkor lecserélte első utazási partnerét, és a Neckermannal vágott bele a közös munkába, azonban ez az együttműködés sem tartott túl sokáig.
Tesco Travel után Tesco Utazás
2009 nyár elején nagy szakmai érdeklődés kísérte a Tesco Travel magyarországi megjelenését. A kereskedelmi nagyvállalat 2009 májusában a TSC Travel Broker Kft.-vel kötött szerződést az áruházakban utazási ajánlatok értékesítésére. A több hónapig tartó sikeresnek tűnő együttműködés 2010. év elején váratlanul véget ért, és utána szünetelt a Tesco utazási szolgáltatása.
"Új utazási ügynökkel fogunk dolgozni" – nyilatkozta 2010 január elején Hackl Mónika, a Tesco Global Áruházak Zrt. szóvivője. Mint elmondta, azért döntöttek a Tesco Travelt üzemeltető partner váltása mellett, mert bővíteni szerették volna az utazási szolgáltatások körét.
„A TSC Kft. saját szervezésben csak belfölddel foglalkozott, a többi külföldi út közvetített utazás volt. A Tesco azonban minél hamarabb teljes körű utazásszervezésre szándékozott váltani, amelyhez közvetlen partnere biztosít árualapot. Az ehhez szükséges infrastruktúrát azonban képtelenség viszonylag rövid idő alatt felállítani, ezért döntöttek arról, hogy tender kiírásával keresnek új utazási partnert” – mondta el akkor a Napi Turizmus kérdésére Schlégl Ildikó, az egykori TSC Travel Broker Kft. ügyvezetője.
„Magyarország 10 legnagyobb utazásszervezőjét hívtuk meg a tenderre, s majdnem mindegyik pályázott is. A tender nagyon sok szempontot tartalmazott, melynek minden elemében a Neckermann adta a legjobb ajánlatot” – válaszolt a Napi Turizmus kérdésére Iglódi-Csató Judit, a Tesco Globál Áruházak Zrt. kommunikációs igazgatója.
Az együttműködés megszületett, és május első hetében rukkolt elő a Tesco és partnere, a Neckermann - a Tesco Travel nevet és domain nevet lecserélve - a Tesco Utazás szolgáltatással, amely ajánlatainak zömét a Neckermann árualapja, kisebb részét pedig a Neckermann partnereinek ajánlatai teszik ki. A Tesco szerint a korábbi Tesco Travel-hez képest komoly változást jelent a szélesebb választék, a termék típusok új köre (üdülés, városlátogatás, repülő-autó-busz-hajófoglalási lehetőségek, szállásfoglalás, incentive és corporate utak, valamint a teljes Neckermann választék), a több értékesítési csatorna, és a kiterjedtebb jelenlét. Ezen túlmenően csak a Tesco-nál elérhető csomagokat, egyedi lehetőségeket, a piacon rendkívüli ár-érték arányt képviselő sztárajánlatokat is kínál a Tesco Utazás.
Iglódi Csató-Judit elmondta, a Tesco Global célja, hogy a Tesco Utazás Magyarország egyik meghatározó szereplőjévé váljon. A forgalomra és eredményekre vonatkozó tervekről azonban nem árult el többet.