Újraindult a Tesco Utazás

A közelmúltban immár harmadik nekifutásra indult újra a Tesco utazási szolgáltatása. Ezúttal a Tesco pénzügyi partnere a Xentury Kft-t bízta meg a weboldal üzemeltetésével.

A megújult Tesco Utazás oldalon a legjobb magyar és külföldi szálláshelyek naponta frissülő kínálatából lehet válogatni – adta hírül friss közleményében a Tesco.

A vásárlói igényekhez igazított tescoutazas.hu nyitott platform jellegének köszönhetően a legjobb magyar és külföldi szállodáktól érkező ajánlatokat tartalmazza, így az érdeklődők az eredeti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban foglalhatják le a számukra szimpatikus szállást. A mai trendeknek megfelelő, egyszerű és átlátható honlapon még könnyebben válogathat, sőt, akár össze is hasonlíthatja a különböző ajánlatokat. A megújulásban nagy szerepet játszott a Xentury Kft, amely 2015 tavaszától a Tesco Utazás új partnereként új alapokra helyezte a weboldalt - szól a hivatalos kommüniké.

„A tescoutazas.hu nem kuponos és nem is klasszikus listázó weboldal, hanem egy magasra pozícionált, a piacon elérhető legjobb ár-értékarányú külföldi és belföldi ajánlatokat tömörítő aggregátor site” – mondta Kamarás Dávid, a Xentury Kft. ügyvezető igazgatója. – „Az új weboldal egyrészt impulzusvásárlásra ösztönző egyszeri és megismételhetetlen ajánlatokat közvetít, másrészt a célirányos választást előnyben részesítő vásárlóknak ad kereshető, havi több száz ajánlatból álló kínálatot. Az tescoutazas.hu partnerei közé tartoznak Magyarország és az európai országok legnevesebb hotelláncai, valamint közel hatszáz magyarországi szálláshely.”

Legutóbb 2010-ben lehetett hallani a Tesco utazási termékéről. Akkori cikkünkben arról számoltunk be, hogy 2010 májusának első hetétől a Tesco ismét belevág az utaztatásba. Az áruházlánc akkor lecserélte első utazási partnerét, és a Neckermannal vágott bele a közös munkába, azonban ez az együttműködés sem tartott túl sokáig.

Tesco Travel után Tesco Utazás

2009 nyár elején nagy szakmai érdeklődés kísérte a Tesco Travel magyarországi megjelenését. A kereskedelmi nagyvállalat 2009 májusában a TSC Travel Broker Kft.-vel kötött szerződést az áruházakban utazási ajánlatok értékesítésére. A több hónapig tartó sikeresnek tűnő együttműködés 2010. év elején váratlanul véget ért, és utána szünetelt a Tesco utazási szolgáltatása.

"Új utazási ügynökkel fogunk dolgozni" – nyilatkozta 2010 január elején Hackl Mónika, a Tesco Global Áruházak Zrt. szóvivője. Mint elmondta, azért döntöttek a Tesco Travelt üzemeltető partner váltása mellett, mert bővíteni szerették volna az utazási szolgáltatások körét.

„A TSC Kft. saját szervezésben csak belfölddel foglalkozott, a többi külföldi út közvetített utazás volt. A Tesco azonban minél hamarabb teljes körű utazásszervezésre szándékozott váltani, amelyhez közvetlen partnere biztosít árualapot. Az ehhez szükséges infrastruktúrát azonban képtelenség viszonylag rövid idő alatt felállítani, ezért döntöttek arról, hogy tender kiírásával keresnek új utazási partnert” – mondta el akkor a Napi Turizmus kérdésére Schlégl Ildikó, az egykori TSC Travel Broker Kft. ügyvezetője.

„Magyarország 10 legnagyobb utazásszervezőjét hívtuk meg a tenderre, s majdnem mindegyik pályázott is. A tender nagyon sok szempontot tartalmazott, melynek minden elemében a Neckermann adta a legjobb ajánlatot” – válaszolt a Napi Turizmus kérdésére Iglódi-Csató Judit, a Tesco Globál Áruházak Zrt. kommunikációs igazgatója.

Az együttműködés megszületett, és május első hetében rukkolt elő a Tesco és partnere, a Neckermann - a Tesco Travel nevet és domain nevet lecserélve - a Tesco Utazás szolgáltatással, amely ajánlatainak zömét a Neckermann árualapja, kisebb részét pedig a Neckermann partnereinek ajánlatai teszik ki. A Tesco szerint a korábbi Tesco Travel-hez képest komoly változást jelent a szélesebb választék, a termék típusok új köre (üdülés, városlátogatás, repülő-autó-busz-hajófoglalási lehetőségek, szállásfoglalás, incentive és corporate utak, valamint a teljes Neckermann választék), a több értékesítési csatorna, és a kiterjedtebb jelenlét. Ezen túlmenően csak a Tesco-nál elérhető csomagokat, egyedi lehetőségeket, a piacon rendkívüli ár-érték arányt képviselő sztárajánlatokat is kínál a Tesco Utazás.

Iglódi Csató-Judit elmondta, a Tesco Global célja, hogy a Tesco Utazás Magyarország egyik meghatározó szereplőjévé váljon. A forgalomra és eredményekre vonatkozó tervekről azonban nem árult el többet.


Scoot: Bécs-Szingapúr járatindítás

Scoot: Bécs-Szingapúr járatindítás 

Ünnepélyes keretek között fogadták Bécsben az első közvetlen szingapúri járatot.
Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyászcsatájához

Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyászcsatájához 

Tizenkét ország fogyasztóvédelmi szervezete csatlakozott a spanyol kezdeményezéshez.
IATA: nyereség a szélsőséges időjárás ellenére

IATA: nyereség a szélsőséges időjárás ellenére  

A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) szerint a légitársaságok a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére is erős nyereséggel számolhatnak 2025-ben.
Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán 

A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.
Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.
Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.