A COVID-19- járvány miatt a DZT szoros egyeztetésben a vendéglátó Mecklenburg–Elő-Pomeránia Turisztikai Egyesülettel (TMV) úgy döntött, hogy a Germany Travel MartTM (GTM) rendezvényt 2021-re halasztja.
Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke ezzel kapcsolatban így nyilatkozott: „Annak érdekében, hogy ápoljuk és tovább építsük a nagyon fontos kapcsolatot a németországi turisztikai partnereink, a nemzetközi vásárlók és szakmai résztvevők között, ebben az évben a GTM-et digitális rendezvényként tartjuk meg. Ezzel hidat építünk a 2020/2021-es helyreálltó programok és a következő valós GTM között.”
Tobias Woitendorf, a TMV ügyvezetője szerint: „Már ma nagyon várjuk, hogy a nemzetközi utazási szakma key account-jait üdvözölhessük Mecklenburg–Elő-Pomerániában a GTM-en 2021. április 25–27. között. A rendezvény előkészületei már elkezdődtek. A virtuális GTM 2020-at pedig arra fogjuk használni, hogy a szövetségi államunkat egy webinárium segítségével mint vonzó desztináció prezentáljuk.”
A kiállítók és a szakmai vásárlók, az ún. hosted buyerek közötti live meetingeken kívül a már megszokott networking-eszköz keretén belül a DZT további digitális kommunikációs lehetőségeket is integrál, mint például webináriumok vagy lehívható tartalmak (ondemand).
A virtuális GTM 2020 rendezvényen való részvétel a német partnerek számára 79 euróba kerül. Az érdeklődők online regisztrálhatnak.
Azok a partnerek, akik már benne vannak a GTM levelezési listájában, automatikus üzenetet kapnak.
A GTM fennállásának 46 éve alatt különösen hatékony platformnak bizonyult az üzleti kapcsolatok és a szerződéskötések terén a nemzetközi utazási szakma több mint 500 key account-ja és a németországi kiállítók között. A több mint 45 országból érkező részvevők a workshop napjain több mint 20 ezer személyes üzleti megbeszélést folytatnak.
Forrás: DZT