MTÜ: olaszországi B2B találkozók

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Olaszországért felelős piacszakértője, Terjék Máté közreműködésével szervezett B2B találkozók első fordulójára 2022. júniusában került sor. Két nap alatt 89 szakmai megbeszéléssel mutatkozott be az olasz piacon a B2B találkozók lebonyolítására fejlesztett új CVENT matchmaking platform.

Az esemény célja, hogy megteremtse az üzleti tárgyalások lehetőségét az MTÜ Kiemelt Partnerei és a magyar turisztikai piac iránt érdeklődő olasz iparági szereplők között.

Az utazásszervezéssel foglalkozó olasz szakemberek a magyar résztvevők felületre feltöltött profiljai alapján találhatták meg a számukra legrelevánsabb partnereket és foglalhattak időpontot hozzájuk online megbeszélésre. Az online platform újítása, hogy a magyar partnereknek csak akkor kellett bejelentkezniük, amikor megbeszélésük volt, így ez a formátum lehetővé tette, hogy a résztvevők a tárgyalások között a napi ügymenettel is foglalkozzanak.

Az MTÜ részéről Terjék Máté piacszakértő korábban sales-call-ok formájában személyesen is népszerűsítette a magyarországi turizmust az olaszországi Marche és Emilia Romagna régiókban, ahonnan a statisztikák szerint a legtöbb turista utazik külföldre utazási irodákon keresztül. Emellett ezt a két régiót két repülőtér is kiszolgálja (Rimini és Bologna), ahonnan  közvetlen járat is repül Budapestre.

 

Az Emilia Romagna-i utazási ügynökségek felkeresését többek között az indokolta, hogy a régiót Olaszország autós központjának tartják, itt gyártja autóit például a Ferrari, a Lamborghini, a Maserati és a Ducati is. Ez azt jelenti, hogy sok helyi család az ágazatban dolgozik, emiatt más régiókhoz képest nagyobb költségvetéssel rendelkeznek a nyaralásra fordítható kiadások tekintetében” – hangsúlyozta az MTÜ Olaszországért felelős piacszakértője, aki a térség két legerősebb Tour Operator-ával (TO) együttműködve különböző célcsoportokkal dolgozó utazási irodákat is igyekezett B2B együttműködésre megnyerni.

A Go World TO-val együttműködve a Civitanova Marche és Pesaro városokban tartott rendezvényeken az MTÜ szakembere a magyar terméket az élményturizmus szemszögéből mutatta be, amely olyan érdekesnek bizonyult a Go World termékmenedzserei számára, hogy kezdeményezték Magyarország bevezetését a Go Europe, GO Horse és GO Diving szegmensekben. A Malatesta Viaggi Tour Operátor utazási irodái számára az MTÜ Ancona, Bologna és Parma városokban szervezett rendezvényeket. Ezeken az eseményeken Terjék Máté egy, a résztvevő olasz szakemberek számára addig még ismeretlen Magyarországot mutatott be, az újdonságokat és a rejtett kincseket népszerűsítve. Az eseménysorozat megerősítette a TO érdeklődését a különböző, Magyarországot tartalmazó csomagok felvétele iránt, az Olaszország teljes területén történő értékesítésre.

Forrás: MTÜ / Turizmus Online


DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.
Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt

Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt 

A magyar versenyzőnek sikerült megjavítania sérült vitorláját, és folytatja a földkerülő vitorlásversenyt.
Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja

Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja 

Közép-Európa legszebb adventi vásárai idén is megnyitják kapuikat, hogy ízekkel, illatokkal, zenével és különleges programokkal varázsolják el az oda látogatókat.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.