MTÜ: olaszországi B2B találkozók

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Olaszországért felelős piacszakértője, Terjék Máté közreműködésével szervezett B2B találkozók első fordulójára 2022. júniusában került sor. Két nap alatt 89 szakmai megbeszéléssel mutatkozott be az olasz piacon a B2B találkozók lebonyolítására fejlesztett új CVENT matchmaking platform.

Az esemény célja, hogy megteremtse az üzleti tárgyalások lehetőségét az MTÜ Kiemelt Partnerei és a magyar turisztikai piac iránt érdeklődő olasz iparági szereplők között.

Az utazásszervezéssel foglalkozó olasz szakemberek a magyar résztvevők felületre feltöltött profiljai alapján találhatták meg a számukra legrelevánsabb partnereket és foglalhattak időpontot hozzájuk online megbeszélésre. Az online platform újítása, hogy a magyar partnereknek csak akkor kellett bejelentkezniük, amikor megbeszélésük volt, így ez a formátum lehetővé tette, hogy a résztvevők a tárgyalások között a napi ügymenettel is foglalkozzanak.

Az MTÜ részéről Terjék Máté piacszakértő korábban sales-call-ok formájában személyesen is népszerűsítette a magyarországi turizmust az olaszországi Marche és Emilia Romagna régiókban, ahonnan a statisztikák szerint a legtöbb turista utazik külföldre utazási irodákon keresztül. Emellett ezt a két régiót két repülőtér is kiszolgálja (Rimini és Bologna), ahonnan  közvetlen járat is repül Budapestre.

 

Az Emilia Romagna-i utazási ügynökségek felkeresését többek között az indokolta, hogy a régiót Olaszország autós központjának tartják, itt gyártja autóit például a Ferrari, a Lamborghini, a Maserati és a Ducati is. Ez azt jelenti, hogy sok helyi család az ágazatban dolgozik, emiatt más régiókhoz képest nagyobb költségvetéssel rendelkeznek a nyaralásra fordítható kiadások tekintetében” – hangsúlyozta az MTÜ Olaszországért felelős piacszakértője, aki a térség két legerősebb Tour Operator-ával (TO) együttműködve különböző célcsoportokkal dolgozó utazási irodákat is igyekezett B2B együttműködésre megnyerni.

A Go World TO-val együttműködve a Civitanova Marche és Pesaro városokban tartott rendezvényeken az MTÜ szakembere a magyar terméket az élményturizmus szemszögéből mutatta be, amely olyan érdekesnek bizonyult a Go World termékmenedzserei számára, hogy kezdeményezték Magyarország bevezetését a Go Europe, GO Horse és GO Diving szegmensekben. A Malatesta Viaggi Tour Operátor utazási irodái számára az MTÜ Ancona, Bologna és Parma városokban szervezett rendezvényeket. Ezeken az eseményeken Terjék Máté egy, a résztvevő olasz szakemberek számára addig még ismeretlen Magyarországot mutatott be, az újdonságokat és a rejtett kincseket népszerűsítve. Az eseménysorozat megerősítette a TO érdeklődését a különböző, Magyarországot tartalmazó csomagok felvétele iránt, az Olaszország teljes területén történő értékesítésre.

Forrás: MTÜ / Turizmus Online


Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen

Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen 

A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.
Spanyolországot brutális hőség éri el

Spanyolországot brutális hőség éri el 

A nyár közepét idéző időjárás várhatóan e hét csütörtöktől vasárnapig tart majd.
Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária

Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária 

Feljebb ugrott a Kiwi.com foglalási listáján Portugália és Málta is.
Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére

Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére 

Jelenleg a bánya egyik legújabb részét, a Telegdy-szárnyat próbálják megmenteni két szigetelőgát kialakításával.
Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.
Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban?  – itt a toplista

Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban? – itt a toplista 

A nyaralók többsége saját autóval kel útra, és a klasszikus, 7 éjszakás vakáció a legjellemzőbb, csaknem minden harmadik foglalás esetén.
Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk

Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk  

Idén is leginkább Horvátországba utaznak a magyarok.
Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon

Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon 

Közel 250 ezer érdeklődő ismerhette már meg hazánkat a pavilon nyújtotta egyedi látogatói élményen, valamint a gazdag kulturális programkínálaton keresztül.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.