Idén is akcióban a bécsi gerillák

Tavaly ilyenkor a bécsi fürdők öltözőit árasztották el a Budapestre invitáló flyerek, az idei hideg, havas időjárásában pedig a szélvédőjükön találhattak „felmelegítő ajánlatokat” a bécsi autósok.

A Währing, Döbling, Gersthof városrészekben reggelente több száz munkába igyekvő bécsi lakos – szívet, testet és lelket melegítő ajánlatokat tartalmazó – szórólapot és I Love BUDAPEST feliratot talált a behavazott autók szélvédőin. A szórólapok a rendkívüli hideg időjárásban Budapest fürdőit ajánlották felmelegedésre. A flyereken „Budapest: a tél legforróbb ajánlata” szlogen mellett a budapestwinter.com webcím is olvasható, ahol a téli időszakban kedvezményesen foglalható budapesti szállás.

Kovács Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselője hallott a bécsi „szórólapos gerillakampányról”; – de sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta, hogy a nemzeti marketingszervezetnek köze lenne az akcióhoz. Ugyanakkor elismerte, hogy az MT Zrt.-nek is érdeke a Budapest téli vendégforgalmát élénkíteni hivatott Budapest Winter Invitation kampány (BWI- www.budapestwinter.com) népszerűsítése, amelyet számos promóciós eszközzel Ausztriában is hirdetnek.

Mint arról korábban beszámoltunk a téli Budapest kampányt tucatnyi online, rádiós- és print megjelenés, nyereményjáték és köztéri hirdetés egészítette ki Ausztriában, milliós célközönséghez juttatva el a központi üzenetet: „síelés előtt, után, helyett Budapest forró fürdőiben pihenjék ki éves fáradalmaikat az osztrák utazók. A budapesti turisztikai szakma és az MT Zrt. együttműködésében megvalósuló Budapest Winter Invitation (BWI – www.budapestwinter.com) kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken a téli hónapok során. A kampány első két hónapjában, novemberben és decemberben több mint 30 ezer osztrák vendégéjszakát regisztráltak a budapesti szálláshelyek, ami minden idők legjobb ausztriai vendégforgalmának számít.

Az elmúlt év elején a bécsiek által kedvelt uszodák, szaunák és fürdők öltözőiben is egyre-másra tűntek fel szórólapok százai, amelyek akkor ugyancsak a rendkívüli hideg időjárásra hivatkozva szintén Budapest fürdőit ajánlották felmelegedésre. A Magyar Turizmus Zrt. osztrák piacon megvalósuló Ungarn GrossARTig (Magyarország nagyszerű) kulturális kampányáról, valamint a képviselet további tevékenységéről további információ itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.