Az együttműködés keretében banner hirdetések kerültek fel egy hónapon keresztül a www.thomascook.com nyitólapjára és a hotel foglalásokat, valamint a citybreak programokat tartalmazó további két aloldalára, illetve kiemelt ajánlatként jelent meg az akció a kimondottan pároknak szánt csomagajánlatok között, ahonnan a BWI aloldalára juthattak az érdeklődők. Ez utóbbinak volt a legnagyobb sikere, és összesen 1.567.307-en látogatták meg az oldalakat, ahol átlagosan 22 kattintásnyi időt el is töltöttek. Ezen kívül speciális Budapest Winter Invitation elektronikus hírlevelek kerültek kiküldésre a Thomas Cook adatbázisából 59.979 fős, szelektált e-mail címre, melyeknek igen magas, 14,2%-os megnyitási aránya volt.
Mint arról korábban beszámoltunk, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében megvalósult BWI téli forgalomélénkítő akció minden eddigi BWI kampány eredményét túlszárnyalva, összesen több mint 79.000 vendégéjszakát generált.