Az osztrák piacon folytatott intenzív kampány is hozzájárult ahhoz, hogy Ausztriából 30 százalékos forgalomnövekedést mértek novemberben a budapesti szálláshelyek, jóllehet a tavalyi rekordévnek köszönhetően nagyon magas volt a bázis. Mint ismert, a Szépművészeti Múzeum és az MT Zrt. összefogásának köszönhetően tavaly novemberben közös köztéri kampány zajlott Bécs belvárosában, amelynek keretében 50 citylight plakát népszerűsítette a Budapesten látható nagyszabású Cézanne és a múlt című kiállítást és a téli forgalomélénkítő turisztikai Budapest-kampány üzenetét.
A köztéri kampányt tucatnyi online, rádiós- és print megjelenés, nyereményjáték és hirdetés egészítette ki Ausztriában, milliós célközönséghez juttatva el a központi üzenetet: síelés előtt, után, helyett Budapest forró fürdőiben pihenjék ki éves fáradalmaikat az osztrák utazók. A budapesti turisztikai szakma és az MT Zrt. együttműködésében megvalósuló Budapest Winter Invitation kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, és több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken a téli hónapok során.