A földrajzi közelség miatt az osztrákok elsősorban közúton, vagy vonattal utaznak hazánkba. Éppen ezért az MT Zrt. stratégiai együttműködésben on-line és DM-kampányt indított Ausztria egyik piacvezető utazási irodájával, a Railtours Austria-val.
A www.railtours.at internetes oldal startlapja e héttől kezdődően konkrét ajánlatokkal és programajánlókkal csinál kedvet az osztrákoknak egy adventi budapesti kikapcsolódáshoz. Részletes leírás olvasható itt például a Budapesti Karácsonyi Vásárról, amely az egyik legautentikusabb Európában, illetve kifejezetten ajánlják a budapesti gyógyfürdők felkeresését is, ami a BWI-kampány keretében kedvezményesen tehető meg.
Az Osztrák Szövetségi Államvasút (ÖBB) és a Rail Tours Austria törzsutasai hírlevélben is kedvcsináló tájékoztatást kapnak a téli budapesti ajánlatokról. A magyarországi termálfürdők iránt érdeklődőknek további tucatnyi konkrét wellness-ajánlatot is kínálnak az utazási honlapon. A következő hetekben a kiterjedt online és DM-akciónak köszönhetően, több százezer potenciális turista értesül az ellazító téli hazai kínálatról. Az Ausztriában vonattal utazók valamennyi IC és EC járat fedélzeti magazinjából (www.bahnmax.com) is kedvet kaphatnak az akciós budapesti tartózkodáshoz.
A téli Budapest turisztikai kínálatát népszerűsítő akciósorozat elemeként az MT Zrt. közvetítésében Budapest város idén először képviselteti turisztikai kínálatát a Bécsi Karácsonyi Vásáron (www.christkindlmarkt.at), amely jó lehetőség, hogy még az adventi időszak elején közvetlenül felhívják az osztrákok figyelmét a magyar fővárosba csábító ajánlatokra.
A BWI-kampány keretében grátisz szállodai éjszakához és ingyenes fürdőbelépőhöz juthatnak a téli időszakban Budapesten szállást foglaló vendégek, akik a budapesti gyógyfürdőkben való ellazulást és felüdülés élményét összeköthetik a kulturális és egyéb turisztikai programokkal. Ausztria egyik legjelentősebb, buszos utakra specializálódott tour-operátorával (www.blaguss.at) és kiemelt partnerével (www.westbus.at) együtt, jövő januártól szintén közös kooperációban népszerűsíti az MT Zrt. a BWI-kampányt. A BWI-kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken.