A BWI kampány minden évben kiemelt stratégiai partnerek bevonásával valósul meg. Az idei marketingakció együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt.,. az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál és egyéb turisztikai szolgáltatók. Az immár hatodik Budapest Winter Invitation akciót 2011. szeptember 29-én szakmai tájékoztató keretében mutatták be a szervezők. A rendezvényen Horváth Gergely, az MT Zrt. vezérigazgatója, Maráczi Gábor, az MSZÉSZ alelnöke, Szőke László, a BGYH Zrt. vezérigazgatója és Molnár József, a BTDM ügyvezető igazgatója beszélt a promócióhoz való csatlakozásban rejlő lehetőségekről, Kincses Márk, az MT Zrt. senior projektmenedzsere pedig az idei akció részleteit ismertette.
A különleges, nemzetközi piacon is versenyképes kampánycsomag a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is tartalmaz ingyenes fürdőlátogatást a magyar főváros megjelölt történelmi fürdőinek – Gellért, Rudas vagy Széchenyi fürdő – valamelyikében, amely az előző BWI akció során igen nagy népszerűségnek örvendett a vendégek körében. A BWI keretében hazánkba látogató utazók emellett a Budapest Kártya segítségével fedezhetik fel a fővárost, amely a kampány üzenetéhez illeszkedve 2=3 (48h=72h) kedvezményt biztosít.
A BWI célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve a Benelux államok, Csehország, Szlovákia, Románia, Horvátország és Szerbia.
A kampányra, valamint Budapest téli turisztikai kínálatára a szervezők az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portállal együttműködésben számos marketingeszközzel hívják fel a figyelmet. A BWI akciót nemzetközi online felületeken és nyomtatott médiában megjelenő hirdetések, nemzetközi újságírói tanulmányút, közös médiafelületek és kommunikációs csatornák, illetve a BWI kampány megújuló, többnyelvű oldala, a www.budapestwinter.com is népszerűsíti.
Az akció során alkalmazott promóciós eszközökről, továbbá a kampányhoz való csatlakozás módjáról részletes információ található a kampány-felhívásban, a következő linken: http://itthon.hu/szakmai-oldalak/felhivasok-palyazatok/bwi-2011