November 15-től immár hatodik alkalommal invitálják a külföldi utazókat hazánkba a nagysikerű, Budapest Winter Invitation kampány keretében. Budapest télen is gyönyörű és alkalmas a feltöltődésre, amit az akció keretében foglaló vendégek egy nappal tovább is megtapasztalhatnak. Sőt: a három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy az utolsó éjszakát ingyen kapják, idén is további kedvezményeket vehetnek igénybe a kuponokból álló BWI voucher segítségével. A BWI különleges kampánycsomagja ezúttal is tartalmaz ingyenes fürdőlátogatást a magyar főváros megjelölt történelmi fürdőinek – Gellért, Rudas vagy Széchenyi fürdő – valamelyikében, ami az előző BWI akció során igen nagy népszerűségnek örvendett a vendégek körében. A BWI keretében hazánkba látogató utazók a Budapest Kártya segítségével fedezhetik fel a fővárost, amely a kampány üzenetéhez illeszkedve 2=3 (48h=72h) kedvezményt biztosít.
A voucher ezen kívül kedvezményes hajós városnézést és autóbérlést is hirdet a BWI vendégek számára. A promóció egészen 2012. március 31-ig tart.
A BWI kampány célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Csehország, Szlovákia, Románia és Szerbia.
Ahhoz, hogy a BWI kampány üzenete hatékonyan eljusson a célközönséghez, a szervezők az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portállal együttműködésben számos marketingeszközzel hívják fel a figyelmet Budapest téli turisztikai kínálatára. A kampány média-költségvetése 1 millió euró.
Az említett portálokon speciális Budapest Winter promóciós oldal ajánlja az érdeklődők figyelmébe a magyar főváros téli szépségeit, tippeket adva az utazóknak Budapest különlegességeinek felfedezésére.
Szintén budapesti kikapcsolódásra csábít a BWI-kampány online és offline felületeken megjelenő promóciós kisfilmje, mely korábban nálunk is látható volt. A reklámszpotokat az akció partnerei saját kommunikációs csatornáikon – többek között közösségi oldalaikon rajongóik számára – is terjesztik. A kisfilm idei londoni World Travel Market turisztikai világkiállításon debütált.
A BWI akciót nemzetközi online felületeken és nyomtatott médiában megjelenő hirdetések, közös médiafelületek és kommunikációs csatornák, illetve a BWI kampány megújult, többnyelvű oldala, a www.budapestwinter.com is népszerűsítik.
A BWI akció együttműködő partnerei
A BWI kampány minden évben kiemelt stratégiai partnerek bevonásával valósul meg. Az idei marketingakció együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt.,. az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál a Legenda Kft. és a Sixt autókölcsönző. Az akcióhoz az elmúlt 12 hónapban Európa-szerte 10,9 millió utast szállító Wizz Air légitársaság is csatlakozott.
A kampány korábbi eredményei
A Budapest Winter Invitation kampány sikerét mutatja, hogy az akció, az eddigi tapasztalatok alapján, évente több millió potenciális utazót ér el, továbbá +25.000-70.000 vendégéjszakát eredményez a november-márciusi időszakban.