hirdetés
hirdetés

GTM: a valóságos térben az avatárok világa helyett

A Német Turisztikai Hivatal két év szünet után végre ismét élőben rendezte meg a Germany Travel MartTM vásárt az Oberammergau és a Zugspitz régióban.

hirdetés

Május 1-3. között a nemzetközi utazási szakma és média 34 országból érkező turisztikai szakemberek találkoztak egymással Oberammergauban, hogy a Germany Travel MartTM (GTM) rendezvényen szerezzenek információkat a legújabb németországi trendekkel, fejlesztésekkel és turisztikai termékekkel kapcsolatban, illetve hogy megismerjék a régiót.

Legfontosabb beutaztató szakvásár

A szakmai esemény középpontjában az új üzletek megkötése állt a következő évre. A GTM a németországi beutazó turizmus legfontosabb értékesítési rendezvénye, amely minden évben „Green meetingként” a Német Turisztikai Hivatal (DZT) szervezésében kerül megrendezésre változó régiós partnerek közreműködésével.

A GTM fő magját a két workshop-nap képezi, amely keretén belül idén a német turisztikai iparág 164 vállalkozása mutatta be a nemzetközi utazási szakma több mint 200 bevásárlójának a beutazó turizmusban realizált szolgáltatások sokszínűségét és kínálatuk minőségét, illetve tárgyaltak az üzletkötési lehetőségekről. A kereken 90 nemzetközi médiaképviselőt átfogó információs programok várták a természet, a kultúra, az aktív pihenés, az egészségturizmus, illetve a szokások és hagyományok témákban.

A GTM hivatalos megnyitója a Passionstheater Oberammergau színháznál került megrendezésre a 42. Passiójátékok kezdete előtt. A következő napon a vásár résztvevőit esti rendezvényen várták a Neuschwanstein-kastély alatt található Festspielhaus koncertházban.   

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke: „Miután a GTM rendezvényt a koronavírus miatt az elmúlt két évben csak virtuális formában tudtuk megrendezni, 2022-ben egyértelmű jelzést küldünk a beutazás további helyreállításához: a fontos küldőpiacainkon világszerte látható külföldi utazási kedv az IPK International felmérése szerint 80 százalékkal a legmagasabb értéket érte el a pandémia kezdete óta. 

Fenntarthatóság: középpontban 

A DZT immár 2012-óta „green event”-ként, azaz zöld rendezvényként bonyolítja le a GTM-et. Az idei eseményen szintén nagy hangsúly helyeződött a fenntarthatóságra, a környezet, illetve a klíma védelmére és az akadálymentességre. Ehhez hozzá tartozik például a résztvevők környezetbarát utazásának támogatása vagy a regionális forrásokból származó étkezési ellátás.

(forrás: DZT / Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk