hirdetés

Aranyeső MagyarországON

Nagy érdeklődés mellett, remek helyszínen, az A38 hajón, a budapesti Petőfi híd budai hídfőjénél került megrendezésre a PHH Media és a Turizmus & Vendég turisztikai kommunikációs versenye. Most lerántjuk a leplet, kiderül, kik voltak a legjobbak!

hirdetés

Nerm is szaporítanánk a szót, vágjunk bele, és lássuk a shorlisten bejutottakat és a díjazottakat! És ne felejtsék el a cikk végén az eseményről fotósunk, Egry Tamás által készített képeket megtekinteni!

  1. 1.    VÁROS

DIGITÁLIS:

Az online zsűrizést követően shortlistre jutott:

• Guide.me Budapest                                                                 

• Hello.Tourist!

• Zalaegerszeg turisztikai weboldala

BRONZ:

Guide.me Budapest                                                                   
Pályázó: a Guide.me Budapest

BRONZ:

Hello.Tourist!
Pályázó: PiQStudios

ARANY :

Zalaegerszeg turisztikai weboldalért
Pályázó: Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Önkormányzata

  1. 2.    VÁROSRÉSZ

DIGITÁLIS:

Shortlistesek:

• Budapest legkisebb kávézója                                               

• Óbuda turisztikai imázsfilm    

ARANY:

Budapest legkisebb kávézója
Pályázó: Esernyős Óbudai Kulturális, Turisztikai és Információs Pont

VIDEO: 1. GAZLAMPA-IMAGEFILM

EGYÉB:

Shortist:

• Bartók Béla Boulevard 

EZÜST:

Bartók Béla Boulevard   
Pályázó: Bartók Béla Boulevard

  1. 3.    RÉGIÓ, TÁJEGYSÉG

PRINT:

Shortlist:

• Legendás kártyák                      

• Pest megye - Magyarország kicsiben

BRONZ:

Legendás kártyák
Pályázó: Effix-Marketing

DIGITÁLIS:

• Geotúrák mobillal Észak-Magyarországon - GUIDE@HAND BNP

• Indulj el!

• Murafölde - murafolde.com

•  Ökoturizmus 3 megyében - a BNPI ökoturisztikai kínálatának megjelenítése a megújult bnpi.hu oldalon

ARANY:

Indulj el!
Pályázó: Friendly™ Creative Innovation Space,
Megbízó: Suzuki Magyarország

VIDEO: 2. Suzuki_Indulj_el

EGYÉB:

A pályázók közül egy jutott be döntőbe:

• Komplex új arculat az ökoturisztikai célközönség bővítésére a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál

EZÜST:

Komplex új arculat az ökoturisztikai célközönség bővítésére a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
Pályázó: Bükki Nemzeti Park Igazgatóság

  1. 4.    FESZTIVÁL:

PRINT:

Shortlisten:

• Belvárosi Pálinka Napok '16

Sajnos díjat végül nem osztott neki a zsűri, de gratulálunk a döntőbe jutáshoz.

DIGITÁLIS:

7 pályázó közül itt is csak egy munka jutott döntőbe ez pedig:

• BPBW Beer Week in Budapest 2018

Végül sajnos díjat ők sem kaptak, de gratulálunk a döntős eredményhez.

  1. 6.    PIHENÉS

PRINT:

• KViHotel Arculat

ARANY:

KViHotel Arculat
Pályázó: Quint Studio,    
Megbízó: KViHotel Budapest

VIDEO: 3. KViHotel Budapest powered by TMRW Hotels

DIGITÁLIS:

Lássuk a rövidlistát:

  • Sajátmédia felületek a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációjában
  • Zsindelyes Cottage - zsindelyeseskuvo.hu

BRONZ:

Zsindelyes Cottage - zsindelyeseskuvo.hu
Pályázó:Kreatív Vonalak

ARANY:

Sajátmédia felületek a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációjában
Pályázó: PLANB Magyarország
Megbízó: Spirit Hotel Thermal Spa*****superior

A PLANB szerkesztőségünknek eljuttatott cikkben meggyőző szereplését azzal indokolta, hogy bár a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior esetében erős, látható, jól működő márkáról van szó, a stratégia alapja nem a szállodai kommunikációs iparból érkezett. "Láthatóvá vált, hogy azon a szállodaipari kommunikációs terepen nem érdemes kampányt indítani, ahol az optimalizált hirdetések cunamija, az alacsony árak és a kihagyhatatlannak jellemzett akciók versenyeznek egymással" - teszik hozzá.

VIDEO:4. Spirit Hotel saját média felületek_kampány

  1. 7.    GASZTRO:

DIGITÁLIS:

2-en jutottak döntőbe:

• BPBW Beer Week in Budapest 2018

• GoodSpirit Bár – Whisky Bár Budapest szívében - www.goodspiritbar.hu

ARANY:

GoodSpirit Bár – Whisky Bár Budapest szívében –
www.goodspiritbar.hu
Pályázó: Kreatív Vonalak           

EGYÉB:

Íme a shortlist:

• Szolnoki Csipkecsokoládé

Sajnos a kategóriában végül díj nem született. De a Szolnoki Csipkecsokoládénak gratulálunk, hiszen ők jutottak a legtovább.

  1. 8.    ÉLMÉNY:

PRINT:

Shortlist:

  • Körúti kalandok- Az első villamos nyomában

EZÜST:

Körúti kalandok- Az első villamos nyomában
Pályázó: Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum,
Társpályázó: Buzás Aliz

DIGITÁLIS:

4-en jutottak shortlistre:

• Accor Hotels Summer Celebration

• Az Ipolytarnóci Ősmaradványok, mint geoturisztikai élmény- és információs központ honlapja

• Bemutatkozik az Esernyős                                                                            

• MODEM – Modern és Kortárs Művészeti Központ - www.modemart.hu

ARANY:

MODEM – Modern és Kortárs Művészeti Központ – WWW.MODEMART.HU 
Pályázó:Kreatív Vonalak

EGYÉB:

Shortlisten egy munka:

  • Mobil OFF, élmény ON - válaszd a valódi élményt!

EZÜST:

Mobil OFF, élmény ON - válaszd a valódi élményt!
Pályázó: Aquaworld Resort Budapest Hotel és Élményfürdő

  1. 9.    TURISZTIKAI SZOLGÁLTATÓK

 PRINT:

Shortlistre egy munka jutott.

  • Esernyős programfüzet

Sajnos ebben a kategóriában nem kaptak nagyobb elismerést.

DIGITÁLIS:

Shortlist:

• Ibis Styles Budapest Airport nyitókampány                                 

• Magyarország "superfood" térképe

• Sóstó Zoo Expedíció    

EZÜST oklevél:

Ibis Styles Budapest Airport nyitókampány
Pályázó: Intren      
Megbízó: Accor-Pannonia Hotels

EZÜST:

Magyarország "superfood" térképe
Pályázó: Felelős Gasztrohős Alapítvány,
Társpályázó: Kőfaragó Anna

ARANY:

Sóstó Zoo Expedíció, www.sostozoo.hu/jatek
Pályázó: Alfabrand
Társpályázó: Sóstó Zoo – Nyíregyháza
Megbízó: Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft.

EGYÉB:

Shortlist:

• Ökoturizmus - Láncreakció (Jegyrendszer a BNPI működési területén)

ARANY:

Ökoturizmus - Láncreakció (Jegyrendszer a BNPI működési területén)
Pályázó: Bükki Nemzeti Park Igazgatóság

GLIX KÜLÖNDÍJ:

Accor Hotels Summer Celebration
Pályázó: Intren
,     
Megbízó: Accor-Pannonia Hotel

GLIX KÜLÖNDÍJ:

Indulj el!
Pályázó: Friendly™ Creative Innovation Space
,
Megbízó: Suzuki Magyarország

MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG – A LEGJOBB DIGITÁLIS MEGOLDÁS:

Ahogy már korábban emlegettük a verseny főtámogatója a Magyar Turisztikai Ügynökség volt. Az MTÜ a beérkező digitális megoldások közül különdíjjal jutalmazza az általa kiválasztott legjobb digitális megoldást. Olyan kreatív, újszerű, az online marketing eszközeit a legfrissebb digitális trendeknek megfelelően alkalmazó, turizmust élénkítő megoldásokat keresnek, amelyek belföldi utazási döntés meghozatalára ösztönzik a lakosságot, valamint inspirálóan hatnak a turisztikai szakma szereplői számára is. Legyen szó akár digitális eszközt alkalmazó, a megszokottól eltérő fejlesztésről, vagy új, unikális digitális platform létrehozásáról. A különdíj nyertesének a Magyar Turisztikai Ügynökség és a PPH Media 1 millió Ft értékű online kommunikációs csomagot ajánl fel, amelyet a győztes a PPH Media teljes portfóliójában, tetszés szerint használhat fel 2018. december 31-ig.

A legjobb digitiális megoldás – MTÜ Különdíj:

Sóstó Zoo Expedíció
Pályázó: Alfabrand
Társpályázó: Sóstó Zoo – Nyíregyháza
Megbízó: Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft.

Az év turisztikai megoldása:

Sajátmédia felületek a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációjában
Pályázó:PLANB Magyarország,
Megbízó: Spirit Hotel Thermal Spa*****superior

Gratulálunk a PLANB Magyarországnak és a Spirit Hotelnek! Valamint minden döntősnek és díjazottnak!

A pályázat főtámogatója a Magyar Turisztikai Ügynökség volt. Támogatónk volt még a Glix fotóügynökség, amely különdíjjal jutalmazza az általa kiválasztott legjobb stock-fotót is használó megoldásokat. Az 2 x 50 000 Ft értékű nyeremény beváltható stock fotókra, videókra az 123RF.com és a glix.hu oldalakon. Olyan pályaműveket díjaztak, melyben a stock fontos szerepet kap, és/vagy izgalmas, egyedi dizájnt, újszerű, kreatív megoldást tartalmaz. A díjátadó után minden shortlistes pályázó átvehetett a Glix képviselőinél egy 20 000 Ft értékű kupont, amely szintén beváltható stock fotókra, videókra.

A bíráló tizenhárom:

ZSŰRIELNÖK:

Magyar Vilma, Budapest Underguide

A ZSŰRI TAGJAI VOLTAK:

Ágh András  FingerMoto 
Hajnal Péter, GLIX Fotóügynökség
Kassitzky Attila, Magyar Turisztikai Ügynökség
Kékesi Donát, fotográfus
Laposa Bence, Balaton Kör 
Lencsés Tamara, Magyar Turisztikai Ügynökség
Neizer Anita, PPH Media 
Németh Bálint, AERA property & destination 
Pásztor-Duffy Judith, Turisztikai online marketing szakértő 
Dr. Princzinger Péter, Magyar Turisztikai Szövetség 
Sztojanovits Kristóf, Magyar Turisztikai Szövetség 
​Vereckei András, Turizmus & Vendég

Fotó: Egry Tamás

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai