Cannes-ban is imádták a budapesti repülőtér marketingkampányait

Három kategóriában is jelölést kaptak a Budapest Airport marketingkampányai az idei Frontier Awards kereskedelmi marketing szervezet díjátadó ünnepségén. A repülőtér üzemeltetője évek óta sikert sikerre halmoz a kereskedelmi és a légitársasági marketingkampányaival, amit nem csak a kampányok eredményessége, de a nemzetközi szakma elismerése is bizonyít. A Frontier Awards gálát idén is a dél-franciaországi Cannes városában, az ikonikus Grand Hyatt Cannes Hôtel Martinezben tartották.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Három kategóriában jelölték idén a Budapest Airport különböző marketingkampányait a kereskedelmi szakma legrangosabb szemléjén, a Frontier Awardson. Az összesen 11 díjazott kategóriában a Budapest Airport a Speciality Concept of the year (Különleges marketingötlet), a Best Partnership Initiative of the year (Legjobb partnerségi kezdeményezés), valamint a Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport (Legjobb kiskereskedelmi/repülőtéri marketingkampány) kategóriákban szerepelt. A Frontier Awards-jelöléssel a Budapest Airport a világ legjobb repülőtereivel és legsikeresebb kereskedelmi marketing kampányaival szerepelt egy mezőnyben, ami óriási siker és elismerés.

Idén márciusban a „Legszebb ékszereink Önnek!” elnevezésű promóció zajlott a repülőtéren, az impozáns SkyCourt terminálépületben felállított standon a FreyWILLE, a Swarovski és a Michal Negrin legragyogóbb ékszereit ismerhették meg az utasok. Az ékszereknél pedig csak a kampány eredménye lett csillogóbb: az üzletek jelentős bevételnövekedésről számoltak be, a FreyWILLE egyenesen megduplázta az eladásait és története legjobb hónapját zárta márciusban a repülőtéren. A Frontier Awards gálán ez a promóció „Speciality Concept of the year” kategóriában kapott jelölést.

A Budapest Airport áprilisban az eddig mindig jól bevált hármas promóció, azaz Trinity (magyar márka, duty free üzlet, repülőtér) eszközt választotta és ezúttal sem nyúlt mellé: a Heinemann Duty Free és a Royal Tokaji részvételével lebonyolított kampányt a Frontiernél a „Best Partnership Initiative of the year” kategóriában jelölték. A Royal Tokaji három termékét, a 6 puttonyos Tokaji Aszút, a késői szüretelésű Royal Cuveé-t és a dűlőszelektált Tokaji Furmintot kínálták az utasoknak. A tavaszi aktivitás ismét nagy sikert aratott és sokban hozzájárult a hazai prémium termékek ismertségének növeléséhez, nem mellesleg az eladások meredek emelkedéséhez – volt olyan termék, aminek eladásai a repülőtéren közel 570%-kal nőttek egy évvel korábbhoz képest.

A Budapest Airport Valentin napi kampánya pedig „Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport” jelölést kapott. A szerelmesek ünnepére egy csokornyi kedvezményes ajánlattal és egy kedves kis ajándékkal készült a repülőtér az utazóközönség számára.

„Óriási elismerés és büszkeség a Budapest Airportnak, hogy egy ilyen neves retail szakmai szervezet, mint a Frontier, a budapesti repülőtér három idei kampányát is a legjobbak közé választotta.” – jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. „Elkötelezett és lelkes marketing csapatunk folyamatosan dolgozik a repülőtéri kereskedelmi partnereinkkel közösen a kampányaink tökéletesítésén. Az elmúlt években kapott számos hazai és nemzetközi díj és jelölés pedig azt mutatja, hogy a munkánk nemcsak Európa, de világ szinten is megállja a helyét.” – tette hozzá.

A kereskedelmi promóciók mellett a Budapest Airport légitársaságoknak nyújtott marketing eszközei is túlzás nélkül világszínvonalúak. A világ legnagyobb éves szakmai csúcstalálkozóján, a World Routes rendezvényen, aminek idén a dél-afrikai Durban adott otthont, a légitársaságok szavazatai alapján a Budapest Airport kapta a legjobb légitársasági marketing elismerést a 4-20 milliós forgalmú repülőterek kategóriájában, ami világszerte mintegy 120 repülőteret takar.


Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet!

Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet! 

Jó hír a vállalkozó kedvű, városukat szerető budapestieknek: 2024-ben ismét lesz Budapest Tuning ötletpályázat!
Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick

Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick 

A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül
Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait

Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait 

A fővárosi önkormányzat kitiltaná a hajók nagy részét a pesti rakpartról.
Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen

Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen 

Új zenei és művészeti fesztivállal bővül a Szabadtéri Néprajzi Múzeum programkínálata.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival 

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra.
Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák

Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák 

Túraútvonal-szerű kiállításon tekinthetők meg Burger Barna az Országos Kéktúrán készült fotográfiái a Természettudományi Múzeumban
Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez

Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez 

A nagyobb rugalmasságra már a pandémia idején is volt igény.
Kertek a turizmusban,  turizmus a kertekben

Kertek a turizmusban, turizmus a kertekben 

Kétnapos, "Kertörökség a turizmusban" címmel konferencia vette kezdetét szerdán, a Petőfi Irodalmi Múzeumban.
Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat

Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat 

Több mint 80 kerékpárosbarát szolgáltató készül akcióval hétvégén a Föld napjára. 
Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került

Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került 

Az Év Tájházvezetője elismerést és a Tájházak és Szabadtéri Múzeumok Szövetsége életműdíjat adták át Szentendrén, a Skanzenben.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.