hirdetés

A feltöltődés télen is hagyomány – elindult az MTÜ új, téli kampánya

A mai naptól, hétfőtől egy hónapon át több mint 200 szálláshely, fürdő és gyógyfürdő különböző akcióval csatlakozik a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)  téli belföldi kampányához, amelyet azért indítottak, hogy a hazai téli kikapcsolódást népszerűsítsék. A kampányt beharangozó január 15-ei sajtótájékoztatót stílszerűen egy kevésbé ismert fürdőben, az Irgalmasok Veli Bej Fürdőjében rendezték, azzal a céllal is, hogy bemutassák a főváros kis gyöngyszemét.

hirdetés

Kozma Imre római katolikus pap, irgalmasrendi szerzetes, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alapítója és vezetője, mint házigazda köszöntötte a sajtó képviselőit, és elmondta, hogy a kétezerben visszakapott leromlott épület ma úgy néz ki, mint amikor annak idején megépítették.

- Sikeres belföldi turizmus nélkül nincsen sikeres beutazó turizmus sem – szögezte le dr. Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója, aki úgy vélte, hogy a kampány nemcsak az év eleji feltöltődést szolgálja majd, hanem a preventív jellegű egészségturizmust is. Az ügynökség a fürdők téli akcióira hívja fel a figyelmet, valamint a téli belföldi üdülésekre, a lehetőségeket óriásplakátokon, tv-hirdetésekkel és rádiós spotokkal népszerűsítik.

dr. Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója
dr. Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója

A téli kampányban az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSZÉSZ), és a Magyar Fürdőszövetséggel (MFSZ), a kampány bemutatja egy-egy úti cél egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra.

- A legnagyobb szakmai kihívás a szállodák számára a januártól márciusig terjedő időszak „feltöltése” - ezt Könnyid László, az MSZÉSZ elnöke mondta. A téli időszakban fontos a forgalom élénkítése, ezért önálló csomagajánlatokat dolgoztak ki a részt vevő szolgáltatók, és a vendéglátóhelyek. A tavaly január-márciusi időszak 2 százalékos növekedést hozott a belföldi szállodákban, a gyógyszállodák 3,5 százalékos vendégéjszaka-növekedést értek el, ami azt mutatja, hogy van még tartalék – mondta.

Könnyid László, az MSZÉSZ elnöke
Könnyid László, az MSZÉSZ elnöke

- Erre a kampányra építve új mottót találtunk ki – „Töltődj fel testben és lélekben a hazai gyógyvizekben”- jelentette be Czeglédi Gyula, a Magyar Fürdőszövetség elnöke, aki a tájékoztató után lapunk munkatársának elmondta, hogy a csatlakozó fürdők és szállodák nem egyformán, de mindegyik ad valamilyen kedvezményt a szolgáltatásukból. Van aki a belépő árából, van aki a szolgáltatások árából nyújt kedvezményt.

Az ügyvezető elnök abban reménykedik, hogy az úgynevezett nehéz téli hónapokban a kampány segítséget nyújt. Ezt még fokozni is tudják, az akció folytatásaként februárban majd a magyarországi gyógyfürdőket, és az igénybe vehető gyógykezeléseket népszerűsítik.

Magyarország a téli időszakban is számos élményt kínál az utazni vágyóknak: hazánkban közel 1500 termálkút és több mint 270 - féle elismert ásvány- és gyógyvíz van, kétezer éves fürdőkultúránk mellett Magyarország az öt legnagyobb termálvízkészlettel rendelkező ország között van a világon. Így azoknak, akik télen is pihenésre, feltöltődésre, kikapcsolódásra vágynak, érdemes útra kelniük és felfedezniük hazánk különleges fürdőit.

A kampány arcai
A kampány arcai

Az MTÜ felkérésére Epres Panni manöken és Benedek Tibor háromszoros olimpiai bajnok kampányarcként csatlakoztak a programhoz.

A kampányhoz kisfilm (lentebb megtekintheti) is készült, amely három kiemelt turisztikai térségben – Sopron-Fertő (Bükfürdő), Tokaj, Felső-Tisza és Nyírség (Sóstó), Balaton (Hévíz) – forgott annak érdekében, hogy bemutassa: hazánk négy évszakos úti cél, a lehetőségek éppoly színesek, mint nyáron, ősszel vagy tavasszal.

A film zenéje ismerősen csenghet: az MTÜ tavalyi belföldi kampányainak „Minden veled” című dala most is szerepet kapott, de ezúttal Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana zenekar énekesnőjének előadásában.

A sajtótájékoztatót követően Szik Mátyás, örökös magyar bajnok sommelier társaságában hazai gyógyvizeket kóstolhattunk és megnézhettük a fürdőt is.

Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.

A kampány kisfilmje: 

Bódi Ágnes
a szerző cikkei

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit gondol az idei Utazás kiállításról?

Kiadónk társoldalai