Ismét elismerték a Fried Kastélyt

2011-ben az eSzállás belföldi turisztikai portál egy online „Év Szálláshelye” szavazást hirdetett látogatói között - tájékoztatta a Turizmus Online-t a szálloda.

A verseny előkészületei már 2010-ben elkezdődtek, ekkor arra kérték látogatóikat, hogy ajánljanak szálláshelyeket, melyek méltók lehetnek a címre. 2010. november 1. és december 31. között lezajlott ez a szakasz, majd ezt követően kategóriánként (hotel, panzió, vendégház) az első 12 legtöbb ajánlást kapott szálláshely került megmérettetésre. Az „Év Szálláshelye” szavazás 2011 januárjában vette kezdetét és 2011. május 31-ig lehetett leadni a voksokat.

Kategóriánként a legtöbb szavazatot kapott első három szálláshely került díjazásra. A nyertesek listáját itt is megtekintheti.

Minden szavazó kizárólag egyszer adhatta le szavazatát, mely alapján az alábbi eredmények születtek:
 
Hotel Kategória:
1. helyezett (1 384 szavazat): FRIED KASTÉLY SZÁLLODA**** ÉS ÉTTEREM, Simontornya
2. helyezett (926 szavazat): HOTEL KAPITÁNY****, Sümeg
3. helyezett (841 szavazat): HOTEL KAROS SPA****, Zalakaros
 
Panzió kategória:
1. helyezett (1 074 szavazat): TERMÁL PANZIÓ, Igal
2. helyezett (875 szavazat): VILLA PARK PANZIÓ, Szilvásvárad
3. helyezett (555 szavazat): ÉDEN PANZIÓ, Eger
 
Vendégház-Apartman kategória:
1. helyezett (722 szavazat): PANORÁMA APARTMAN, Zalakaros
2. helyezett (636 szavazat): GOLD VENDÉGHÁZ, Eger
3. helyezett (618 szavazat): DUNAKANYAR APARTMAN, Zebegény
 
A döntőbe jutott 12 szálloda közül 1. helyen végzett a Fried Kastély Szálloda**** és Étterem, közel 1 400 szavazattal érdemelte ki a címet. A sümegi Hotel Kapitány végzett a második helyen, míg a Hotel Karos SPA lett a harmadik. A díjat 2011. június 24-én hivatalosan is átadja a
portál tulajdonosa Simontornyán, a Fried Kastély új báltermében.
 
Az idei már a második elismerés a Kastély számára, 2010-ben az Év Legszebb Szállodája címet nyerte el - közölte a szálloda.
 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?