Best of Turizmus Summit/17

Azt még a legkritikusabb hallgatóság sem vitathatja, hogy Bánhegyi Zsófia, az MTÜ Marketingért és kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettesének előadása a legjobbak egyike volt a hétfői Turizmus konferencián. Most ebből idézünk néhány gondolatot.

A marketing szakember hangsúlyozta, hogy a globális világtrendek azok, amelyek hatnak ma az utazói szokásokra. Megváltoztak az utazói attitűdök: az élmények keresése, a biztonság az adott desztináción ma komoly hívószót jelent, emellett fontos a "Mindent! De azonnal"-szlogen is, azaz kevés idő alatt sok élményt keres az utazó. Szintén vonzó a ma turistájának a helyi emberek életterének, szokásainak megismerése (lokális élmény), valamint a meglátogatott helyhez való emocionális kötődés.

Megváltozott az ágazati működés mechanizmusa, más lett a digitalizáció, fel kell készülni a vendéglátónak az X-, az Y- és a Z-generációs vendégek fogadására. 

Ami a leglényegesebb Bánhegyi Zsófia szerint, hogy el kell mesélni Magyarország történetét, és ehhez a teljes eszköztárat meg kell újítani, márkát kell építeni ahhoz, hogy a story telling valóban hiteles legyen. Az MTÜ e cél érdekében összes webfelületét és digitális platformjait átalakítja, valamint változtat azon a szemléleten is, amely erősen Budapest-fókuszú, vagyis marketingstratégiájában széles sávban nyit vidék felé.

Fontos szempont még, fejtette ki az előadó, hogy a prémium szegmenst (is) szeretnék ezentúl megszólítani, és turisztikai márkaépítésük koncepciójában a víz áll. A belföldi utazókat is ugyanolyan hangsúlyosan szeretnék megszólítani, ahogy a külföldről érkezőket, őszi kampányuk pedig október 17-től indul, az ehhez kapcsolódó kampányfilm az érzelmekre ható. 


Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.
Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek:  idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik

Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek: idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik 

Igazi világsztárok, hazai előadók legjava, kedvezményes belépők.
Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen!

Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen! 

A következő hétvégén visszatérhetnek a múltba a látogatók egy eseménysorozat keretében Hévízen.
Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet!

Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet! 

Jó hír a vállalkozó kedvű, városukat szerető budapestieknek: 2024-ben ismét lesz Budapest Tuning ötletpályázat!
Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick

Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick 

A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.