hirdetés
hirdetés

A Turkish Airlinest választották az év légitársaságának a világ utazási irodái

A világ minden utazási irodája felkérést kapott, hogy vegyen részt az első, egész világra kiterjedő, egy hónapig tartó APG AWARD felmérésen (AWARD = APG Worldwide Airline Reward for Distribution), és szavazatával járuljon hozzá annak eldöntéséhez, melyik légitársaság rendelkezik a legjobb értékesítési stratégiával, és érdemli ki ezzel „Az Év Légitársasága” kitüntető címet.

hirdetés

Az APG, a légitársaságok értékesítési szolgáltatásainak támogatására létrejött nemzetközi hálózat az Egyesült Államok fővárosában, Washingtonban 2013. október 23-25. között megrendezésre kerülő APG World Connect konferencián adja majd át a díjat a győztes légitársaságnak. Az utazási irodák véleményére nem mindig kíváncsi a szakma, így e felmérés és díj lehetőséget kínált nekik arra, hogy kifejezzék véleményüket és maguk - szakmai tapasztalatuk alapján - válasszanak a világ összes légitársasága közül.

A Turkish Airlines lett az első helyezett az értékesítés minden szempontját illetően – azaz az utazási irodák őt tekintik annak a légitársaságnak, amelyikkel a legegyszerűbb együttműködni, őt ajánlják a legszívesebben és a leggyakrabban az ügyfeleiknek, és véleményük szerint ő kommunikál a legjobban mind velük, mind az utasokkal –, s így ő veheti át „Az Év Légitársasága APG AWARD” díjat.

E jelölés mellett, magas szavazatszámaik eredményeképp három további légitársaság, nevezetesen az Air France/KLM, a Cyprus Airways és az Emirates is APG AWARD-nyertes lett mint “nagyra értékelt” légitársaság, amely cím azt hivatott jelezni, hogy az utazási irodák ezen légitársaságok értékesítést segítő szolgáltatásait is sokra tartják és elismerik.

Az utazási irodák körében több nyelven – köztük angolul, franciául, magyarul, olaszul, spanyolul, törökül, valamint indonéz, illetve koreai nyelven – szétküldött APG-kérdőívek három alapvető kérdést tartalmaztak:
a) Utazási irodaként melyik légitársasággal a legegyszerűbb együttműködni?
b) Utazási irodaként – mint az értékesítési hálózat szerves része – ügyfeleid számára melyik légitársaságot ajánlod a leggyakrabban?
c) Melyik légitársaság kommunikál a legjobban az utazási irodákkal és az utasokkal?

A szavazatok a világ minden tájáról érkeztek, Albániától Jemenig, beleértve a következőket: Andorra, Ausztrália, Belgium, Benin, Bolívia, Brunei, Bulgária, Burkina Faso, Kamerun, Kanada, Elefántcsontpart, Ciprus, Dánia, Dominikai Köztársaság, Finnország, Franciaország, Grúzia, Németország, Görögország, Guyana, Hongkong, Magyarország, India, Indonézia, Írország, Izrael, Olaszország, Koszovó, Kuvait, Luxemburg, Malajzia, Mali, Monaco, Montenegró, Marokkó, Nepál, Hollandia, Nigéria, Pakisztán, Románia, Szenegál, Szlovénia, Dél-Korea, Spanyolország, Svédország, Svájc, Tajvan, Thaiföld, Togo, Tunézia, Törökország, Ukrajna, Egyesült Királyság, USA és Üzbegisztán.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk