Ha minden rendben lesz, akkor a terveik szerint április elsején indul az első charter Tunéziába, míg április 3-án rögtön két járat (egyrészt Hurghadára, másrészt Sharm-el Sheikh-re és Aqabába) indul Egyiptomba.
Tunézia esetén február közepén várható, hogy a Külügyminisztérium enyhébb biztonsági fokozatba sorolja az úti célt, és Zám Tibor felhívta a figyelmet, hogy minimum hat hét szükséges egy leállított charterlánc újraindításához.
A februárra és márciusra kieső forgalom részleges pótlása érdekében a korábbi éveknél jóval korábban, már március 11-én elindítják első törökországi járatukat is. A nyár újdonságaként lesz charterjárat Debrecenből is Hurghadára az iskolai szünet ideje alatt.
Zám Tibor azt is elmondta, hogy számításaik szerint tavaly tovább csökkent a hazai charteres piac, összesen 168.000 utas vette igénybe 2010-ben ezt az utazási formát. Mivel a Best Reisen utasszáma nem csökkent az előző évihez képest, így piaci részesedésük nőtt: immár minden harmadik charteres utazó a Best Reisen útjain vett részt. A 2005-ös csúcsévhez viszonyítva jelentős igazán a charteres piac visszaesése, akkor még közel 270.000 magyar utazott üdülni charterjárattal.