A szlovák vendégek számára a magyarországi wellness kínálat jelenti az egyik legfőbb utazási motivációt. A vendégforgalom élénkítése érdekében a szlovák képviselet több akcióból – nagyközönségi rendezvények, szakmai workshop és online megjelenések – álló egészségturisztikai kampányt bonyolít le az őszi időszakban. Az akciósorozat részeként szeptemberben négy alkalommal jelenik meg Magyarország egészségturisztikai kínálata egy pozsonyi bevásárlóközpont "Egészséges életmód" hónapjának keretében.
A rendezvényeken az MT Zrt. információs standja mellett masszázsbemutatóval és nyereményjátékokkal várják a látogatókat. Októberben az online megjelenéseké lesz a főszerep: a leglátogatottabb utazási portálokon megjelenő bannerek az MT Zrt. szlovák nyelvű, egészségturisztikai weboldalára irányítják majd az érdeklődők figyelmét. A portál regionális bontásban tartalmazza a fürdők, aquaparkok és szálláshelyek elérhetőségeit, mindemellett hasznos tanácsokkal látja el a wellness iránt érdeklődőket Wellness ABC, letölthető kiadványok, valamint tippek segítségével. A weboldalra októberre, az online kampány indulásakor konkrét ajánlatok is felkerülnek, így a számos, rendkívül hasznos információ közvetítése mellett utazásra is ösztönzi a látogatókat.
Az egészségturisztikai kampány során tervezett szakmai programra előre láthatólag 2011 januárjában kerül sor. A kampány keretében a 2010-ben megjelent, szlovák nyelvű Kúpele a wellness v Maďarsku (Fürdők és wellness Magyarországon) c. kiadványt is felhasználja a Magyar Turizmus Zrt. szlovákiai képviselete hazánk egészségturisztikai kínálatának népszerűsítésére. A 20.000 példányban kiadott brosúrát egy országos napilap mellékleteként az előfizetők részére, továbbá rendezvényeken és turisztikai kiállításokon terjesztik - közölte az MT Zrt.