Nemzetközi díjat kapott a budapesti bortúraszervező

Egy magyar kisvállalkozás, a gasztronómiai és bortúrákat szervező Taste Hungary díjat nyert a Drinks Business szaklap versenyén. 

A Taste Hungary Budapesten működő turisztikai vállalkozás nyerte el az idei, rangos Drinks Business Award 2014 díjat “A bor- és párlat-turizmus fejlesztése területén elért kiemelkedő teljesítményért” kategóriában.

A cég Magyarország legjobb borászatait és ételalapanyag-termelőit felvonultató gasztronómiai és bortúrák szervezésével foglalkozik.

A díj nyerteseit a londoni bormustrán (London Wine Fair) mutatták be június 3-án.

Az évente kiosztott Drinks Business Awards mostanra egy rangos, szakmailag mérvadó, nemzetközileg is elismert díjjá nőtte ki magát a bor- és szeszesital-iparágon belül. A Drinks Business vezető brit szeszesital-ipari kiadvány immáron 11. éve adományoz különböző díjakat és elismeréseket a világ vezető italos cégeinek, olyan kategóriákban, mint a kiskereskedelmi szektor, importőrök, logisztika, design és marketing.

„A Drinks Business szakmai díját azért hoztuk létre, hogy elismerjük és kiemeljük azokat a top-teljesítőket, akik a nemzetközi italiparágon belül valamilyen kiemelkedő eredményt értek el”- említette a magazin. „A díj, amelynek nyerteseit évente bemutatjuk a London Wine Fair rendezvényén, a kiemelkedő vállalkozók számára lehetővé teszi, hogy nagy nyilvánosság előtt részesülhessenek szakmai elismerésben, méghozzá a szakma legbefolyásosabb képviselői előtt.”

A Taste Hungary a turizmus kategóriájában győzött, maga mögött hagyva olyan befutókat, mint a Stellenbosch Wine Routes és a La Motte Wine Estate, melyek mindketten dél-afrikai vállalkozások.

"Míg az új világ már régóta felvirágoztatta a borturizmust, Európa számos része még nem jött rá, hogy hogyan kelthetné fel a látogatók érdeklődését saját régiója iránt. Az idei nyertes azonban egy teljesen új megközelítést talált ki arra, hogy miként csalogathatja a turistákat rögtön a kontinens szívébe” - nyilatkozta a Drinks Business Awards.

"Hihetetlenül boldogok vagyunk, hogy elismerték munkánkat a magyar borturizmus területén, és, hogy elnyerhettük ezt a díjat, főleg ilyen, a kategóriánkon belüli kiváló befutók között” - mondta Bánfalvi Gábor, a Taste Hungary egyik alapítója és társtulajdonosa.

"Nagyon jó érzés volt számunkra felépíteni ezt a céget, létrehozni sétáinkat, túráinkat, és látni, hogy ezek felejthetetlen élményeket nyújtanak a vendégeink számára. Büszkék vagyunk a borászokkal kialakított kapcsolatainkra, valamint arra, hogy ennyi emberrel tudtuk már megismertetni a magyar borokat. Úgy gondoljuk, hogy ez az elismerés azt is jelzi: eljött az ideje, hogy a magyar bor végre megtalálja helyét a világban; és reményünk, hogy valamiképpen mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a szakma szembenézzen ezzel a kihívással.”

A Taste Hungary-t 2008-ban alapította Carolyn Bánfalvi és Bánfalvi Gábor. Azóta szerveznek kis létszámú, ill. privát étel- és bortúrákat ügyfeleik számára. Carolyn olyan elismert könyvek szerzője, mint a Food Wine Budapest (Étel, bor, Budapest - Little Bookroom kiadó) és a The Food and Wine Lover's Guide to Hungary (Magyar ételek és borok kedvelőinek kézikönyve - Park Kiadó), cikkei rendszeresen jelennek meg nemzetközi lapokban.

ATaste Hungary túrái a gasztronómia, a helyi étkezési szokások és borok megismertetése köré szerveződnek, idegenvezetőik pedig az étkezési és italozási szokások szakértői, gasztronómiai újságírók és bloggerek, valamint elkötelezett gasztroszerelmesek. A cég elkötelezte magát amellett, hogy autentikus boros és kulináris élményeket kínáljon Magyarország, ill. a régió feljövő borvidékein, hogy vendégeit megismertesse a különböző magyar ételekkel és italokkal, valamint, hogy segítsen a magyar boripar imázsának megerősítésében.

A Taste Hungary egy maroknyi gondosan kiválasztott borpincével dolgozik együtt, akik az utazók és turisták számára emlékezetes élményekkel és kiváló borokkal szolgálnak, miközben a magyar bor és a magyar gasztronómia nagyköveteiként olyan területekre kalauzolják vendégeiket, amelyről a nemzetközi közönség még gyakran keveset tud.

A Taste Hungary sétáit, túráit és szolgáltatásait olyan kiadványokban ajánlották már, mint a The Wall Street Journal, The New York Times, és a Condé Nast Traveller.

A cég június 4-én megnyitotta Pincekonyháját a Palotanegyedben (Bródy Sándor u. 9.), amely egy borkóstoló műhelyként és bemutatókonyhaként működik majd, borkóstolókkal és különleges kulináris rendezvényekkel.

Bővebb információ a Drinks Business Awards-ról és a nyertesekről ezen a linken


A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?