A teljes kampány 889,6 millió forintba kerül, ez médiatípusonként így oszlik meg:
- tv: 292 millió forint
- nyomtatott sajtó: 202 millió forint
- rádió: 116 millió forint
- közterület: 152 millió forint
- online: 124 millió forint
Érdekesség, hogy míg a Tv2 90 millió forintot, addig az RTL Klub egy forintot sem kap a kampányból. Simicska Lajos a Hír Tv-n, a Class Fm-en, a Magyar Nemzeten és a közterületi megjelenésein keresztül legalább 170 millió forintot fog keresni a kampányon. Az online kampány során az Index és az Origo is 42-42 millió forinot kap, mígy a baloldali médiumok nem kapnak egy fillért se.
A közmédiát is jól kistafírozzák ebből a pénzből: a tévécsatornák összesen 58 millió forintot, míg a rádiók 29 millió forintot zsebelnek majd be.
További részletek az Átlátszón.
Forrás: Átlátszó.hu/Kreatív.hu