A Gyulai Várfürdő Kft. sikeres évet zárt 2014-ben. A gazdasági válságot más turisztikai szolgáltatókhoz hasonlóan nehezen viselte a fürdő, de egyértelmű kitörési lehetőséget ígért egy új, nagyléptékű fejlesztés. Az elmúlt évet az AquaPalota családi élményfürdő markánsan meghatározta, a Várfürdő és az egész város forgalmába lendületes előrelépést hozott. A tervezett 100 ezer fővel szemben a megnyitása óta 173 ezren élvezték az új élményeket - közölte lapunkkal a társaság.
A számok nyelvére fordítva is szép eredményekről számolhat be Békés megye vezető turisztikai attrakciója. Az értékesítési árbevétel átlépte az egymilliárdos küszöböt, a nettó 1 milliárd 93 millió Ft összeg az előző évit 43,3%-kal haladta meg. Ezek a bevételek stabil fedezetet biztosítottak az új létesítmény üzemköltségeire és a beruházás adósságszolgálatára, ami önmagában évi 100 millió forintot tesz ki. A látogatószámban is kétszámjegyű növekedés tapasztalható. A nyári hűvös, esős időjárás ellenére is a korábbinál 20%-kal több, összesen 556 ezer vendéget köszönthettek a gyulai fürdőkomplexumban 2014-ben. A menedzsment az idei évben arra koncentrál, hogy a tavaly elindult örömteli folyamatokat fenntartsák. 2015-ben nem számítanak ismét ekkora nagyságrendű növekedésre, azonban fontos szerep jut a szolgáltatás minőségének további emelésének, a következő nagyléptékű fejlesztések, mint a sportuszoda és a gyógyászat projektjeinek és az üzemköltségek csökkentésének.