Derűs őszünk lesz idén

Őszi szakaszába érkezett a Magyar Turizmus Zrt. belföldi fogyasztói kampánya: a derű jegyében a hazai turisztikai régiók bor és gasztronómiai kínálatára, őszi rendezvényeire és aktív programjaira irányítja a figyelmet a nemzeti turisztikai marketingszervezet.

A Magyar Turizmus Zrt. termékalapú belföldi kampánya 2013-ban az utazásra, mint élményre és egy-egy olyan hangulatra, életérzésre épül, amely valós belföldi utazási motivációt jelent. A négy évszakban négy hangulatot sugallva (Harmónia, Ébredés, Zsongás, Derű) fűzik össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. Az őszi kampány Észak-Magyarországra, a Dél-Dunántúlra és a Nyugat-Dunántúlra összpontosít.

Az őszi hirdetések szlogenje: Minden ízében Magyarország! – Ősz a gasztronómia jegyében. A hirdetésekkel a társaság ösztönözni kívánja – elsősorban a városi – lakosságot, hogy a szüret és újborkészítés időszakában minél többen látogassanak el a hazai tájakra, hiszen a bor igazi megismerése lehetetlen termőhelyének felfedezése nélkül.

Az ősz számos izgalmas fesztivált is kínál a kalandvágyó látogatók számára, az országszerte zajló programok között a bor- és gasztronómia kedvelői és a különleges programokra vágyók egyaránt találnak kedvükre valót.

A turisztikai termékekhez ezúttal is kapcsolódnak régiós akciók, az ajánlatokat és programokat a megújult weboldalán népszerűsíti a társaság. A kampány kreatívjain is felhívják a figyelmet az itthon.hu oldalra, valamint emlékeztetnek a SZÉP-kártya szálláshelyi felhasználásának előnyeire is.

A közterületi hirdetéseken kívül a nyomtatott és az elektronikus sajtóban is megjelennek a kampány kreatívjai, amelyek november elejéig láthatók, emellett az itthon.hu honlapra mutató internetes bannereket is közzétesznek több online felületen. Az imázshirdetések mellett PR-cikkek is részei kampánynak.

A kampányt Facebook-aktivitás is kíséri: a „LEGYEN EGY VENDÉGED” elnevezésű promócióban három magyarországi turisztikai régió - Észak-Magyarország, Dél-Dunántúl és Nyugat-Dunántúl – kedvezményes ajánlatai közül lehet választani.

A kampány üzenetét a társaság személyesen is tolmácsolta, tolmácsolja több nagy hazai rendezvényen.


Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók

Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók 

Világsiker után hazai premier: a festő, akit London, New York és Hongkong is ünnepel.
Jön a tatai korhű török fesztivál

Jön a tatai korhű török fesztivál 

Látványos hadijátékok színhelye lesz a pünkösdi hétvégén a tatai Öreg-tó partja.
Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton

Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton 

Keveset tudunk a kortárs horvát képzőművészetről, pedig a kultúra is fontos vonzereje lehetne annak az országnak, amely egyébként a magyar turisták legkedveltebb külföldi úti célja.
Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál

Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál 

Családi programokkal hívják fel a figyelmet a felelős kutyatartásra és az árva állatok örökbefogadására a Belvárosi Kutyafesztiválon szombaton Budapesten, az Olimpia Parkban.
Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon

Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon 

Az eseményen az is kiderül, hogy melyek lettek Siófok város borai 2025-ben.
Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben

Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben 

2025. június 8–9-én, vasárnap és hétfőn, immár 14. alkalommal rendezi meg a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum a Pünkösdi Örökség Ünnepet.
Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára

Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára 

És még nem zárult le a nevezési határidő.
Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése?

Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése? 

A teljes magyar divat-, design-, szépség-, valamint játékipari szektort érintő, átfogó felmérést kezdeményez a Magyar Divat & Design Ügynökség.
Új történetek, nyári városnéző séták Pécsett

Új történetek, nyári városnéző séták Pécsett  

A színes kínálat mind a helyiek, mind a városba látogató turisták részére tartogat számos új történetet.
Egy héttel később nyit a Lupa

Egy héttel később nyit a Lupa 

Az eredetileg tervezett időponthoz képest.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.