A Magyar Turizmus Zrt. termékalapú belföldi kampánya 2013-ban az utazásra, mint élményre és egy-egy olyan hangulatra, életérzésre épül, amely valós belföldi utazási motivációt jelent. A négy évszakban négy hangulatot sugallva (Harmónia, Ébredés, Zsongás, Derű) fűzik össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. Az őszi kampány Észak-Magyarországra, a Dél-Dunántúlra és a Nyugat-Dunántúlra összpontosít.
Az őszi hirdetések szlogenje: Minden ízében Magyarország! – Ősz a gasztronómia jegyében. A hirdetésekkel a társaság ösztönözni kívánja – elsősorban a városi – lakosságot, hogy a szüret és újborkészítés időszakában minél többen látogassanak el a hazai tájakra, hiszen a bor igazi megismerése lehetetlen termőhelyének felfedezése nélkül.
Az ősz számos izgalmas fesztivált is kínál a kalandvágyó látogatók számára, az országszerte zajló programok között a bor- és gasztronómia kedvelői és a különleges programokra vágyók egyaránt találnak kedvükre valót.
A turisztikai termékekhez ezúttal is kapcsolódnak régiós akciók, az ajánlatokat és programokat a megújult weboldalán népszerűsíti a társaság. A kampány kreatívjain is felhívják a figyelmet az itthon.hu oldalra, valamint emlékeztetnek a SZÉP-kártya szálláshelyi felhasználásának előnyeire is.
A közterületi hirdetéseken kívül a nyomtatott és az elektronikus sajtóban is megjelennek a kampány kreatívjai, amelyek november elejéig láthatók, emellett az itthon.hu honlapra mutató internetes bannereket is közzétesznek több online felületen. Az imázshirdetések mellett PR-cikkek is részei kampánynak.
A kampányt Facebook-aktivitás is kíséri: a „LEGYEN EGY VENDÉGED” elnevezésű promócióban három magyarországi turisztikai régió - Észak-Magyarország, Dél-Dunántúl és Nyugat-Dunántúl – kedvezményes ajánlatai közül lehet választani.
A kampány üzenetét a társaság személyesen is tolmácsolta, tolmácsolja több nagy hazai rendezvényen.
Forrás: Turizmus Online