Az online, kérdőíves, önkitöltős lekérdezés eredményei alapján a válaszadók közel 80 százaléka online felületekről informálódik leginkább, ezt követi a médiumok Facebook-oldala (9 százalék), a TV (7 százalék), az online médiumok alkalmazásai (2 százalék), a rádió (1 százalék) és a nyomtatott lapok (1 százalék). A felmérésből az is kiderül, hogy a táblamagazinok használata jelenleg még kevésbé preferált. A budapesti és a vidéki lakosság médiafogyasztása között nem mutatható ki szignifikáns különbség a platformok típusát tekintve. Az eredményekből egy könnyen áttekinthető infografikát is készítettek.
Nagyon fontos megjegyezni, hogy a kutatás nem reprezentatív, egy médiacég készítettete saját felületeinek népszerűsítésére. Az alábbi ábrán látható adatok ettől függetlenül mutathatnak valamit a férfi közönségről és amúgy is szép az infografika.
Forrás: Kreatív Online