Horváth Gergelyt közel öt évvel ezelőtt nevezték ki a Magyar Turizmus Zrt. élére. Az általa meghonosított új szemlélet lényege a társaság értékesítés-központú piaci hozzáállásának megteremtése volt, amelynek szem előtt tartásával sikerült szorosabbra fűzni az együttműködést a piaci szereplőkkel is.
2012. július 1-től a Magyar Turizmus Zrt. látja el a közösségi agrár- és bormarketing tevékenységhez kapcsolódó feladatokat egyaránt. A két szakterület szétválasztását követően Horváth Gergely turisztikai vezérigazgató-helyettesként folytatta munkáját. Mindezek mellett jelentős szerepet vállalt a Magyar Turizmus Zrt. szervezetének korszerűsítésében is.
A Magyar Turizmus Zrt. vezetése ezúton is köszöni Horváth Gergely kiváló szakmai tevékenységét és jövőbeni pályafutásához is sok sikert kíván, a további együttműködés reményében.
Személyi változások az MT Zrt.-nél
A Magyar Turizmus Zrt. ezzel a közleménnyel közel egy időben jelentette be azt is, hogy a Közép-dunántúli RMI új igazgatója Lencsés Tamara lett, márciusban pedig arról tájékoztatták lapunkat, hogy megszűnt az MT Zrt. Kongresszusi Igazgatósága, ennek következményeként pedig annak igazgatója, Ferenczy Anikó munkaviszonya is véget ért.
Laptársunk, az Élelmiszer Szaklap interjút készített a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettesével, Lipcsey Györggyel - aki tavaly augusztus óta tölti be ezt a pozíciót -, miután a közelmúltban új stratégiát dolgozott ki az MT Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága. Az interjút ide kattintva olvashatják el.
Forrás: Turizmus Online