A nemzeti turisztikai marketingszervezet a csehországi nyomtatott és online médiumokban – több utazási és szabadidő-magazin oldalain (Lidé a země, Receptář, Moje země, Koktejl), illetve nagylátogatottságú internetes portálokon (turistika.cz, koktejl.cz) – jelentet meg cikkeket és hirdetéseket július és augusztus folyamán.
Noha Magyarország a cseh turisták körében egész évben népszerű úti célnak számít, a vendégéjszakák közel negyede július-augusztus hónapokra tehető. A cseh piacra is jellemző az utazási döntés kitolódása, így a jól elhelyezett ajánlatokkal számos turistát lehet hatékonyan megszólítani.
Az MT Zrt. kampányában központi szerepet játszik a Balaton, amely az utóbbi években folyamatosan visszanyeri népszerűségét a cseh vendégek körében: tavaly 21%-kal több cseh vendég szállt meg a Balaton régió kereskedelmi szálláshelyein, mint egy évvel korábban. Budapest és a magyarországi termálfürdők is hangsúlyosan szerepelnek az akcióban. Ezek számítanak a legkeresettebb magyar turisztikai terméknek a cseh piacon.
2014-ben a cseh vendégek összesen több mint 627 600 vendégéjszakát töltöttek el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken (+11%), ezzel a Cseh Köztársaság hazánk egyik legnagyobb küldőországa. A növekedés egy hosszú trend eredménye, a cseh vendégéjszakák száma a 2000-es évek elejétől folyamatosan növekszik, az elmúlt 10 év folyamán pedig megnégyszereződött. 2015-ben is folytatódik a bővülés: a január-májusi időszakban 8,8 %-al nőtt a cseh vendégéjszakák száma a magyar kereskedelmi szálláshelyeken.