Martin Paschinger Jr., az Európa 12 országában jelenlévő cégcsoport ügyvezetője elmondta, sikerük titka, hogy kizárólag megfizethető áron kínálnak körutazásokat, amelyek közül idáig főként török desztinációkra koncentráltak. Most azonban már nyitottak más úti célok felé, épp úgy, ahogy eddig a közvetlen, postai DM-levél útján történő, direkt értékesítésével, és az utazási irodák által EDM-ek kiküldésével dolgozó cég 2015-től kezdve közvetítésre kínálja útjait a hazánkban lévő utazási irodák részére.
Az évi 300 ezer fő utaztatását lebonyolító körutazás specialista kizárólag elő- és utószezonban állítja össze csomagajánlatait, desztinációik a következők: Törökország továbbra is a zászlóshajójuk. Ide három ajánlatot is szerepeltetnek katalógusukban: az ős-anatóliai emlékekkel megtűzdelt Lykia-partvidékére, az egykor ókeresztények lakta Kappadókiába valamint Isztambulba, ahol az ajánlat neve megtévesztő lehet, ugyanis nem egy nyugalmas, békebeli városnézésre, hanem sok-sok buszozással járó, nagyon is aktív és sok helyszínt bejáró, izgalmas körútra várják utazóikat. Emellett átfogó spanyol körútat, a szinte egész görög szigetet magában foglaló krétai csillagtúrát, bécsi indulással thaiföldi, exkluzív pihenéssel megtűzdelt egzotikus körutat is kínálnak. Idei legújabb körútjuk célpontja pedig Dubai, amelyet - mint Ráth Andrea, a magyarországi, soproni székhelyű iroda vezetője elmondta -, utasaik kívánságára helyeztek ajánlataik közé. Amellett, hogy a PremioTravel árai egytől-egyig kedvezőek, utasaikat kizárólag kényelmes, jó színvonalú szálláshelyeken helyezik el. Oda-vissza saját charterjárataikkal utaztatják a Törökországba készülőket, és menetrendszerinti járatokkal a többi desztinációra jelentkezőket.