10 éves a Bubbles Club

A Danubius Hotels 2013-ban indította el a gyerekeknek szóló Bubbles Club programját. Az idén jubiláló családbarát szolgáltatás születésnapja alkalmából ünnepi „zöld” hétvégékkel, környezettudatos animációs programokkal várja egész évben a kicsiket és nagyokat. Az év szlogenje: Legyél te is Zöldfülű! - tájékoztatta lapunkat a Danubius Press.

Mára kamasz- vagy felnőttkorba léptek azok a 5-10 éves gyermekek, akik 2013-ban először találkozhattak a Bubbles Club kabalaállataival, a kedves kis sárkányokkal. A bükfürdői Danubius Hotel Bük, a balatonfüredi Danubius Hotel Marina és Danubius Hotel Annabella, valamint a hévízi Ensana Thermal Aqua családbarát wellness szállodákban életre keltett sárkányos mesevilág családok ezreit szólította meg az elmúlt évtizedben.

Az első pillanattól rendkívül népszerű szolgáltatás mottója időtlen: Boldog gyermekek, pihenő szülők – ahogy a vele járó ígéret sem veszít erejéből és csábításából. Amíg a kicsik vidáman játszanak az animátorokkal, a szülők gondtalanul élhetik át a feltöltődés és kikapcsolódás óráit a medencékben, szaunákban és a wellness kezeléseken.

„A Bubbles Club jubileumi évét a Legyél Te is Zöldfülű! program keretében a környezettudatosság köré szerveztük. – mondja el Semperger Judit, a Danubius Hotels marketing igazgatója. – A zöld szemlélet alól a nyaralás alatt sincs kibúvó, ezt vallja a Bubbles Club, melynek szerethető sárkányai játékosan fejlesztik a gyermekek és talán a felnőttek öko-szemléletét is.”

A 10 éves Bubbles Club idén Bükön, Balatonfüreden és Hévízen is megünnepli a születésnapját a gyermekbarát Danubius Hotels és Ensana szállodákban. A jubileumi hétvégéken áprilisban, júniusban és októberben családi zöld napokat szerveznek erdei élménypályákkal, öko-játszóházzal, faültetéssel, szülinapi tortával, mini discoval és természetesen a sárkányok, Drazsé, Dany, Tiko és Yoyo részvételével.

A projekt részeként a környezettudatos animációs aktivitások megismertetnek a szállodák természeti környezetének szépségeivel. Szelektív hulladéktárolók kerülnek a játszószobákba, az újrahasznosítás ötletei és a természetes anyagok megjelennek a kézműves alkotásokban, madárbarát kertek épülnek, QR kódos feladatok hívnak a szállodai környezet megismerésére. Az animátorok edukatív zöld foglalkozásokkal színesítik a tematikus heti programokat, egy szemléletformáló videósorozat is elindul. Fókuszba kerülnek a zöld világnapok, az ökológiai lábnyomot csökkentő játékos ötletek, zöld tippek.

A Bubbles Club szállodákban több ezer gyerek és több ezer család pihen egész évben. A színvonalas szállodai szolgáltatások mellett a család- és gyerekbarát animáció folyamatos fejlesztése és egyre magasabb szintre emelése kiemelt cél a szállodavállalatnál, hogy a Bubbles Club szállodákba érdemes legyen visszatérni a következő 10 évben is.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.