Veljko Ostojic turisztikai miniszter megjegyezte, a Google nélkül már elképzelhetetlen az élet, így a Street View elindulása a horvát turizmus történelmi pillanata, mert az egész világon még jobban megismerhetik az országot. A minisztérium már operatív tervet készített a következő idegenforgalmi szezonra, olyat, amely központba állítja a virtuális marketinget és ehhez ideális a Google szolgáltatása - tette hozzá a miniszter.
Josko Mrndze, a Google Adria régióigazgatója a Jutarnji List című zágrábi napilapnak elmondta, hogy egy éven át készültek a felvételek Horvátországról. A kamera nyolcmillió kilométert járt be, szolgáltatás azonban még így sem teljes, egyelőre az ország mintegy 50 százalékát térképezi fel. Ulf Spizer, a Street View európai vezetője a személyiségi jogi problémákról megjegyezte, hogy a kamerák a már megszokott módon automatikusan kitakarják az arcokat és az autók rendszámát.
Forrás: MTI