A résztvevők ösztönzésére nyereményjátékot is hirdetett, melynek legutóbbi nyertese egy olasz házaspár volt, akik a múlt héten látogattak Budapestre, ahol megismerkedhettek a Nemzeti Táncszínház remek programjaival, valamint megtekintették a Földi Paradicsom című legújabb időszaki kiállítást a Nemzeti Galériában. Útjukhoz a Malév biztosította a repülőjegyeket, valamint a szállásukat a Radisson Hotel Blue Béke ajánlotta fel. A város olyannyira elnyerte tetszésüket, hogy 3 napos tartózkodásuk alatt bejártak számos múzeumot, látnivalót és kipróbálták a fürdőket is, továbbá biztosították a budapesti szervezőket, hogy erről a nagyszerű élményről ismerőseiknek és barátaiknak is beszámolnak majd. A szájhagyomány útján terjedő propaganda még mindig a legfontosabb marketing eszközök egyike, ezért is tartja a BTH rendkívül fontosnak a Budapestre szervezett média tanulmányutakat is, melyek éves szinten több, mint 1,5 milliárd forint hírértéket generálnak a főváros számára. Korábban a magyar kérdőívek kitöltői között kisorsolt nyertesek is eltöltöttek egy hétvégét Budapesten, ahol részt vettek a City Tour Hop on Hop off buszos városnézésén, megtekintették a Tosca-t az Operaházban, és bebarangolták a Természettudományi Múzeumot is. Szállásukról a Mercure Budapest Buda gondoskodott.
A vendégek visszajelzéséből kiderül, hogy a vidéken élők többsége örömmel jönne Budapestre, de magasnak találják a szobaárakat és az utazási költségeket is nehezen tudják vállalni. Ezért leginkább a különböző ünnepekhez/szezonokhoz kapcsolódó kedvezményes csomagajánlatokat veszik igénybe.