Az október 9-11. között lebonyolított rendezvény (www.imexamerica.com) – melyen összesen 2413 cég képviseltette magát – egyértelműen az amerikai corporate (céges) és association, azaz a szakmai szövetségek piacára fókuszált. A kiállítás második alkalommal került megrendezésre, és a vásár az idei évben 28%-kal volt nagyobb, az európai kiállítók száma pedig 14%-kal növekedett az előző évhez képest.
Magyarország hivatásturisztikai kínálatát az MKI mellett 6 társkiállító képviselte (Budapest Welcome Touristic, Danubius Hotels Group, Hungexpo, IMS Budapest, Kempinski Hotel Budapest, Motivation Budapest).
A kiállításon az előre egyezetett és spontán találkozók során a szakmai érdeklődők részletesen is tájékozódhattak a desztináció által kínált lehetőségekről. A magyar standon az egyéni látogatók mellet 10-10 fős, elsősorban amerikai szakmai vásárlók, ún. hosted buyer csoportok átfogó képet kaphattak hazánk konferencia lehetőségeiről.
Mind az MT Zrt., mind pedig a kiállítók konkrét üzleti ajánlatkérésekkel tértek haza, mely egyértelműen jelezi, hogy a kiállítási részvétel sikeres volt, és jelentősen segíti az amerikai piacon való kapcsolatépítést, illetve a közvetlen szakmai kapcsolatok kialakítását a potenciális üzleti partnerekkel.