A MasterCard (NYSE:MA) és a világ egyik vezető parkoló szolgáltatója, a Magyarországon is jelen lévő Parkeon, olyan automaták telepítését kezdi meg, melyek a parkolójeggyel együtt a közeli üzletek, éttermek és egyéb boltok ajánlatait is kiadják a fogyasztóknak a MasterCard kártyájukkal történt fizetést követően.
A kedvezményekhez nem szükséges bejelentkezés, regisztráció vagy mobiltelefon használata, így a folyamat egyszerű és mindenki számára elérhető. Az új szolgáltatás különösen értékes módja lehet a marketingnek a helyi üzlettulajdonosok számára, hiszen célzottan juttathatják el ajánlataikat az éppen ott tartózkodóknak. A teljes szolgáltatásról ezen a linken tekinthető meg tájékoztató film.
A parkoló automaták először október elejétől New Yorkban adnak ki kedvezmény-kuponokat, igaz egyelőre még csak tesztüzemben. A MasterCard és a Parkeon 2014-től tervezi élesben elindítani a szolgáltatást Európában és Amerikában.
Hany Fam, a MasterCard globális együttműködésért felelős vezetője elmondta: „Ahogy a vásárlási szokások napról napra változnak, a fogyasztók egyre inkább személyre szabott ajánlatokat várnak. A MasterCard globális hálózatának és technológiájának egyesítése a Parkeon automatáival éppen erre az igényre ad választ, mivel személyre szabott ajánlatot biztosít szinte abban a pillanatban, amikor kilépünk az autónkból.”
Stéphane Roques, a Parkeon üzleti vezetője hozzátette: „A parkolóautomaták sokáig főként készpénzt kezelő és csekély hozzáadott értéket nyújtó készülékek voltak. Mára azonban jelentősen élénkíthetik egy-egy környék kiskereskedelmét abban a 3000 városban, ahol jelenleg megtalálhatók a Parkeon automatái.”
http://www.youtube.com/watch?v=lXFCfofh6as&feature=youtu.be
Forrás: Élelmiszer Online