A sárvári luxushotel részére a kommunikációs ügynökség a stratégiai kommunikációs tanácsadás mellett sajtószervezési, szövegírási és médiaelemzői feladatokat is ellát - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből. Az idei Gault&Millau Magyarország kalauz rangsorában a legjobb hazai wellness szállodának választott Spirit Hotel elkötelezett a gyógyszállodai szolgáltatások fejlesztése mellett és ennek hatékony kommunikációját, valamint a szálloda imázsának további építését várja az együttműködéstől. "A következő időszakban új korszak kezdődik a gyógyszállodai szolgáltatásaink területén" - mondta el Lamperth Judit, a Spirit Hotel igazgatója.
Nyáron a hévízi NaturMed Hotel Carbona választotta ügynökségének a Front Page Communications-t, így ebben az évben az ügynökség már a második ügyfelét szerzi a turizmus-vendéglátás területéről.
Forrás: Médiainfo