Az Egyesült Királyság internet felhasználói az említett hónapban 17 millió keresést indítottak nyaralásukra vonatkozóan, áll a Greenlight marketing cég tanulmányában. A cég által vizsgált 211 kulcsszóra vonatkozóan a Thomson bizonyult a „legláthatóbb” weboldalnak, amely 69%-ban szerepelt a találati rangsorok top pozíciójában.
A Google keresőrendszer segítségével az adott kulcsszavakra a legkönnyebben megtalálható weboldalak toplistája a következőképpen alakult:
1 - thomson.co.uk
2 - travelsupermaket.com
3 - firstchoice.co.uk
4 - holidayhypermarket.co.uk
5 - directline-holidays.co.uk.
6 - lastminute.com
7 - thomascook.com
8 - teletextholidays.co.uk
9 - mytravel.com
10 - beatthebrochure.com
A Google-ben augusztusban indított 17 millió, nyaralásra vonatkozó keresés jelentős, 78 százalékos növekedés az idei júniusi hónaphoz képest, amikor az ilyen irányú keresések száma 9,5 millió körüli volt a brit utazni vágyók körében. A keresések nagy részét, közel felét a nyaraláshoz kapcsolódó általános kifejezések alkották. A „holiday” kifejezésre több mint 4 millió alkalommal kerestek, a leggyakrabban keresettebb úti cél pedig Törökország volt.
Forrás: Tourexpi