Accorhotels.com - már arabul is

A gyorsan növekvő közel-keleti piac hatékonyabb eléréséhez az Accor az új verzióhoz a helyi sajátosságokat is figyelembe vette.

Az Accor tovább folytatja multi-brand foglalási rendszerének, az Accorhotels.com-nak a fejlesztését, figyelembe véve a növekedési potenciállal bíró piacok sajátosságait. Az új arab oldalakkal összesen 31 geolokalizált verzióban és 16 nyelven érhető el a weboldal: angolul, franciául, németül, hollandul, spanyolul, japánul, olaszul, portugálul, brazil portugálul, kóreaiul, kínaiul, törökül, indonézül, oroszul, lengyelül és így már arabul is.

‘Az Accor határozottan erősíti és fejleszti digitális stratégiáját, hogy folyamatos, közvetlen és interaktív kapcsolatot alakítson ki vendégeivel. Az arab verzió bevezetésével megerősíti vezető szerepét az innovációk terén is’ – magyarázza Jean-Luc Chrétien, az Accor értékesítési, disztribúciós és loyalty alelnöke.

A Közel-Kelet és Szaud-Arábia nagyon fontos küldő piac az Accor számára, amely piacvezető a régióban, emellett további terjeszkedés a célja. Mindez megerősítette az arab nyelvű weboldal fejlesztésének szükségességét, az arabul beszélő vendégek jobb kiszolgálása, illetve a régión belüli kapcsolatok erősitése érdekében.

Az arab az 5. leggyakrabban használt nyelv a Földön, körülbelül 422 millióan beszélik és több mint 20 országban hivatalos nyelv az UNESCO adatai szerint. Az Accorhotels.com arab nyelvű oldalának a létrehozásával az Accor ezen a fontos piacon rengeteg üzleti lehetőséget kinál mind a belföldi, mind a külföldi utazások terén. Ráadásul a World Tourism Organization szerint, a Közel-Keletről történő utazások száma az elmúlt 20 évben megnégyszereződött.

Az Accor a Közel-Keleten piacvezető, 62 szállodával (15.100 szoba) és 7 márkával (a gazdaságostól a luxusig) 10 országban van jelen. Jelenleg további 30 szálloda, több mint 7000 szoba van fejlesztés alatt. A csoport célja, hogy 3 éven belül 100 hotellel (25.000 szobával) legyen jelen a térségben.

Christophe Landais, az Accor közel-keleti régiójának igazgatója az Accor stratégiai kihívásairól beszélt: ‘Az Accorhotels.com arab változatának elkészítése összhangban áll az Accor és annak disztribúciós csatornáinak dinamikus fejlődésével. Az új nyelvi verziónak köszönhetően az Accor erősíti jelenlétét a közel-keleti piacon és más arab nyelvterületeken abból a célból, hogy helyileg népszerűsíthesse hoteleit.’

Az új felület releváns és személyre szabott kínálatot biztosít majd látogatói számára. A honlap, a foglalási felület és a hotelekről szóló információk egyaránt elérhetőek arab nyelven, emellett arab nyelvű telefonos ügyfélszolgálattal is segítik az online foglalásokat.

Az Accor azon úttörők között van, akik cégen belül, saját, geolokalizált arab nyelvű weboldallal rendelkeznek. Romain Roulleau, az Accor e-kereskedelmi elnökhelyettese ezt mondta: ‘Az arab verzió létrehozása egy technológiai kihívás volt számunkra. Egy egyszerű, de hatékony foglalási eszközre volt szükségünk, amely figyelembe veszi és illeszkedik az arab nyelv sajátosságaihoz. Mindez lehetővé teheti számunkra, hogy 2014-ben az Accorhotels.com helyi eladásait több mint 50%-kal növeljük. ‘


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.