Adventi hangulatban a jövő évi kínálatról

Szakmai találkozót szervezett pénteken partnerirodái számára a Ruefa Reisen az osztrák fővárosba, hogy ezzel is megköszönje az eddigi közös munkát és elősegíthesse az eredményesebb értékesítést. Az eseményen a TUI, a Mondial Assistance biztosító és a Ruefa (Ruefa,Jumbo Touristik,Verkehrsbüro, Eurotours Cégcsoport) újdonságairól is hallhattak az érdeklődők.

A Budapestről indult utazás alatt rövid bemutatón ismertették a magyarországi Ruefa Utazási Irodát, illetve bemutatták, hogy miért érdemes osztrák és német tour operatorok árualapját értékesíteni. A cég munkatársai elmondták, hogy kizárólag naprakész árakkal dolgoznak, és elsődleges céljuk, hogy minél kedvezőbb feltételek mellett minél kielégítőbb szolgáltatásokat tudjanak nyújtani a törzs- és leendő utasaik számára.

A számos ajánlat mellett bepillantást nyerhettünk a bolgár nyaralási lehetőségekbe is és megtudhattuk, hogy Bécsben a fapados parkolási lehetőség helyett inkább vegyük meg a schwechati parkolókártyát, hiszen nemcsak közelebb van a parkolási lehetőség, de olcsóbb is. Felhívták a figyelmet, hogy az osztrák és német tour operatok nyári ajánlatai jelentős előfoglalási kedvezményekkel már most foglalhatók.

A Jumbo bécsi központjában a vállalat osztrák kollégája, Gerald Stainoch tartott egy rövid prezentációt, amelyen elhangzott, hogy a Ruefa és Jumbo Touristik házassága igen sikeresnek bizonyult, mellyel szinte az egész osztrák piacot lefedik. Idén összetettebb utakat szeretnének kialakítani, elsősorban a luxusra helyezik a hangsúlyt. Az Egyesült Államok, Ausztrália és Új-Zéland kivételével a világ minden tája szerepel a kínálatukban.

Ezt követően a Ruefa központjában Martin Bachlechner, a Ruefa vezérigazgatója is köszöntötte a partnereket és bemutatta az impozáns cégcsoportot, melynek 120 irodája és mintegy 3200 alkalmazottja van, valamint számos egyéb idegenforgalmi beruházással is rendelkezik Ausztria szerte, illetve 3-3 Ruefa Irodával Magyarországon és Romániában, eggyel Szlovákiában.

A TUI Magyarország cégvezetője, Hámorszky András elmondta, hogy a tavalyi évben 400 millió eurós bevételt értek el. Hangsúlyozta, kizárólag olyan szállodákkal állnak kapcsolatban, ahol a vendégek elégedettsége elérte a 90%-ot. Jövőre a részvételi díjak csupán 1-2%-kal emelkednek, az árak az összes illetéket tartalmazzák megfelelve a vonatkozó európai uniós rendeletnek. Hámorszky András kitért arra is, hogy az idei katalógus készítésénél törekedtek egy magazinhoz hasonló megjelenésre.

A nagy érdeklődésre való tekintettel az idei évtől olcsóbb utakat is szerveznek Sri Lankára és Mauritius-ra. Már épül a TUI harmadik saját óceánjáró hajója, így hamarosan a luxus hajóutak száma is bővülni fog.

A Mondial tájékoztatón hallhattunk arról, hogy jelenleg 29 országban vannak jelen, 2012-ben 550 regisztrált partnert számoltak. Kolozsi László, a Mondial Assistance Magyarországi Irodájának képviseletvezetője előadása során bemutatta a három fő biztosítási csomagot, melyek mindegyike igen kedvező feltételek mellett védi az utasokat.

A prezentációk után a nagyon hangulatos 12 Apostol Étteremben egy tipikus osztrák ebéden vettünk részt, majd a bécsi Turisztikai Hivatal jóvoltából forralt borozhattunk a csodálatos bécsi karácsonyi vásárban, mely méltán tartozik a világ legszebb vásárai közé. A Wiener Tourism a nap végére pedig meghívta a magyar szakembereket, hogy az Óriáskerékről még egy utolsó pillantást vethessenek az ünnepi köntösbe bújtatott Bécs városára.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.