Nyitóelőadásában Gál Péter, a BDO Magyarország tanácsadója a legfrissebb, tavalyi, illetve idei első negyedévi adatok alapján ismertette az online keresési trendek alakulását az utazásban és a szállásfoglalás terültén.
Ezután két reklámszakmai előadás következett, Palotai Zoltán, a trnd Central Europe Kft. ügyvezető igazgatója a szájreklám speciális alkalmazási módszereit mutatta be, Jobbágy Tamás, a MEC Global, Magyarország vezető médiaügynöksége kutatási vezetője pedig arra hívta fel a legfrissebb adatok alapján a figyelmet, hogy a krízis jelentős áreséshez vezetett a médiapiacon, és ezt érdemes a potenciális ügyfeleknek kihasználniuk.
Akik kitartottak délután is, azok Nagygyörgy Miklóstól, a Brandmonitor kutatási szakértőjétől megtudhatták, melyik utazási irodákról, szállodákról, légitársaságokról beszéltek a legtöbbet a közösségi oldalakon.
Végezetül két turisztikai szakember osztotta meg tapasztalatait a hallgatósággal. Lizán Balázs, az utazom.com szakértője elmondta, hogy lehetséges 100 ezer lájkot szerezni egyetlen nap alatt, vagyis mi a sikeres Facebook-kampány titka. Geri Károly, a Startutazás ügyvezető igazgatója a hálózatépítésről, illetve a hagyományos és online utazási irodák egymásrautaltságáról beszélt.
A workshop után került sor az Iránytű verseny díjátadójára, amelyen a Turizmus Trend kommunikációs versenyének legjobbjai vehették ét okleveleiket. Az előadások anyagait a letölthető fájlok menüpontban érhetik el olvasóink.