Több ezer fővel elmaradt a rentábilitáshoz szükséges 70 ezertől az AquaCity-be belépőt váltók száma a 2009-es szezonban. A 63 000 vendég jelentős része vidékről és a környező országokból érkezett, Utóbbi - tudta meg a Napi Turizmus Mateisz Roland ügyvezetőtől - köszönhető az élményfürdő Szlovéniában, Ausztriában és Horvátországban folytatott erőteljes marketing tevékenységének.
"Ha nem fordítunk többet a külföldi marketingre, még a 63 ezres létszám is bajba került volna" - teszi hozzá Mateisz. Az ügyvezető elmondta, hogy nagyjából százezer vendég lenne ideális a fürdő számára.
Érdeklődésünkre, hogy készülve a válság utáni időkre, terveznek-e az AquaCity-ben a közeli jövőre vonatkozó fejlesztéseket, az ügyvezető kifejtette, hogy a tulajdonos önkormányzat egyelőre nem gondolkodik ilyesmiben.
A Napi Turizmus legutóbb júliusban kérdezte a szezon várható alakulásáról az AquaCity-t.