A tizedik legtöbb szavazatot a Kele Clothing ruhamárka által indított projekt, a #SharingIsMultiplying kapta, amely autista fiatalok rajzait rakta különböző ruhadarabokra, a kampány arcai olyan magyar modellek, mint például Vanessa Axente.
A kilencedik helyen Reisz Gábor bemutatkozó nagyjátékfilmje, a VAN valami furcsa és megmagyarázhatatlan végzett, mely minimális költségvetésből készült, ám a fiatal generáció útkeresését ábrázoló film még hetekkel a premier után is telt házzal ment a budapesti és a vidéki mozikban. A nyolcadik a Krétakör Szabadiskola középiskolás diákjaihoz fűződő, hajléktalan embereket egy-egy megrázó idézeten keresztül bemutató plakátkampány lett.
A hetedik legtöbb szavazatot a szegedi székhelyű Tér és Forma Építésziroda projektje, vagyis Noé, a tiszai ökohajó kapta, az energiahatékony lakóhajó-prototípus könnyen forradalmasíthatja az ártéri építkezéseket. A hatodik helyen az autós műsorokat kreatív és rendkívül szórakoztató módon újraértelmező csapat, a Turbometal Motorblog végzett. Az ötödik helyen végző Autistic Art ötletgazdáinak célja, hogy az autizmussal küzdő embereket a művészet eszközeivel segítse a kommunikációs formák elsajátításában. A negyedik helyezett Neopaint Works tagjai olyan fiatal képzőművészek, akik Budapest elhagyatott tűzfalainak megújításáért és művészeti platformként való értelmezéséért tesznek sokat.
A harmadik helyen a 30km csapata végzett, akiknek segítségével közvetlenül a helyi termelőktől lehet beszerezni a jó minőségű élelmiszereket, rendkívül olcsón. Második helyezést ért el a Hősök tere projekt, amely közösségi megmozdulások és videók segítségével keresi korunk hétköznapi hőseit. A Highlights of Hungary oldalán szavazók szerint 2014 legjobb magyarországi kezdeményezése a Budapest Bike Maffia, melyet fiatal kerékpárosok működtetnek, akik az adománygyűjtéseik során beérkező ruhákat és élelmiszereket biciklin viszik el a rászorulóknak, így ötvözve a szociális munkát az adományozással és a sporttal.
A Forbes különdíját, a lap főszerkesztője, Galambos Márton adta át a 81 fontnak, akik egy éves előfizetést nyertek és lehetőséget, hogy bemutatkozzanak a magazinban. Az InStyle különdíját, pedig a The Garden Studio vehette át Szűcs Péter főszerkesztőtől, akik megjelenési lehetőséget nyertek a magazinban.
Az eseményről készült fényképek ezen a linken keresztül érhetőek el.