A képviseletet vezető Székely György (Budapest) munkáját a helyszínen Koppenhágában Sikabonyi-Angyal Zsanett (dán és norvég piac), illetve Stockholmban Max Hinnerud (svéd és finn piac) segíti.
Megújult a képviselet honlapja, valamint ügyfélkiszolgálása is. Az új – a Magyar Turizmus Zrt központi arculatába integrált – honlap továbbra is valamennyi északi nyelven elérhető. Az érdeklődő utasok új, ingyenes telefonszámon kaphatnak információt, míg az utazási irodák és a média képviselői közvetlenül léphetnek kapcsolatba a képviseletvezetővel, illetve a koppenhágai vagy stockholmi munkatárssal. A pontos eléréseket a képviselet honlapja tartalmazza.
Székely György budapesti elérhetőségei: Tel.: 488-8617; Email: [email protected]
5 százalékos növekedést vár idén az MT Zrt.Mint ismeretes, a Magyar Turizmus Zrt. 2011., majd 2012. évi marketingtervében az egyes küldőországokat két kategóriába – B2C, illetve B2B piacok – sorolta üzleti potenciál, trendek és utazási szokások szerint. Észak-Európát B2B piacként kezeli a társaság, azaz olyan régióként, ahonnan a turisták jellemzően szervezetten, azaz utazási irodákon keresztül érkeznek. Az ilyen országokban a nemzeti turisztikai marketingszervezet az utazásszervezők megnyerésére helyezi a hangsúlyt, és marketingtevékenysége során a szakmai értékesítés-ösztönzés kerül előtérbe. Ennek keretében 2012-ben is több tanulmányutat szervez a társaság a finn és skandináv turisztikai szakma képviselői számára, amelyek a magyarországi egészségturisztikai kínálatra, a budapesti és vidéki kultúra bemutatására, valamint a konferencia- és incentive turizmus vonzerőire fókuszálnak. A szakmai tapasztalatok azt mutatják, hogy Észak-Európában pozitív kép alakult ki hazánkról. A Magyar Turizmus Zrt. képviseletének köszönhetően 2011-ben több, rendkívül népszerű skandináv tv-műsor sorozatot forgattak magyarországi helyszíneken (Balaton környéke, Budapest). Ezek a műsorok a tél és a tavasz folyamán kerülnek adásba. A KSH legfrissebb adatai szerint a 2011. január-októberi időszakban az északi vendégek több mint 538 ezer vendégéjszakát töltöttek el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken, ami a vendégéjszakák számában 4%-os növekedést jelent 2010 azonos időszakához képest. A Magyar Turizmus Zrt. üzleti célja 2012-ben, az észak-európai vendégek által a hazai kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák számának 5%-os növelése a 2011. évi adatokhoz képest. |