Az e-marketing újdonságairól az új ETC Digital Portálon

A Magyar Turizmus Zrt. az Európai Turisztikai Bizottság tagjaként, az ETC alábbi újdonságaira és mesterkurzusára hívja fel a turisztikai szakma figyelmét.

A fejlesztések eredményeképpen teljesen megújult az Európai Turisztikai Bizottság (European Travel Commission ETC) New Media Trend Watch oldala. Az e-marketing aktualitásait figyelemmel kísérő hírportál ezentúl ETC Digital Portal néven érhető el.

A digitális világ turisztikai szektort érintő híreit és trendjeit ezentúl a következő témakörök szerint tekintik át:

  • Fogyasztói magatartás
  • Internet-használat
  • Mobil eszközök
  • Közösségi média és felhasználói tartalmak (UGC)
  • E-kereskedelem

A szakmai elemzések a legfrissebb statisztikai adatok és információk alapján készülnek, naprakész ismereteket nyújtanak arról, hogyan befolyásolják a különböző digitális trendek a fogyasztói szokásokat az egyes országokban és régiókban.

Az ETC kutatási tevékenységének részeként, az e-marketing network közreműködésével új kézikönyvet is készített az e-marketingről, amely a korábbi kiadás aktualizált, kiegészített változata.

Ennek apropóján az ETC és a UNWTO Horvátország támogatásával szemináriumot szervez. A mesterkurzus célja, hogy a gyakorló turisztikai szakemberek teljes mértékben kihasználják az e-marketing nyújtotta lehetőségeket a stratégiai tervezés és a kivitelezés folyamatában, továbbá napi operatív teendőik során, s vezető márkáikat a dinamikusan fejlődő digitális környezetben is kommunikálni tudják. A kétnapos rendezvényen a szakértők és a résztvevők az e-marketing trendjeit, a terület kihívásait és lehetőségeit vitatják meg.

Az UNWTO - ETC mesterkurzuson neves szakértők és a kulcsfontosságú ágazatok képviselői mutatják be a turisztikai e-marketing gyakorlatával kapcsolatos aktualitásokat. A kurzus a legújabb trendekre épülve olyan témakörökre fókuszál, mint a közösségi média ,a mobil marketing , vagy az e-marketing tevékenység mérése és értékelése. Ez alkalommal kerül sor a legújabb, 3.0-ás ETC - UNWTO e-marketing kézikönyv hivatalos bemutatójára is.

A jelentkezés még nem zárult le, regisztrálni az alábbi linken elérhető űrlap kitöltéséivel lehet: http://europe.unwto.org/masterclass. Itt található részletes tájékoztatás a programról is.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.