A zürichi vásárterület 5 csarnokában 600 kiállító fogadta azt a 70.000 érdeklődőt, akik az idei év újdonságaira voltak kíváncsiak. A kiállítók között jelen volt minden jelentős európai desztináció. Svájc szomszédos országai, mint Németország, Olaszország, Franciaország különösen nagy területen jelentek meg. Külön csarnokban helyezkedtek el a svájci közönség által nagyon kedvelt egzotikus országok. A kiállítás idei díszvendége, a Maldív-szigetek is ebből a körből került ki.
A turisztikai vásárt két tematikus vásár, a golf és a búvárkodás egészítette ki. A területen elhelyezkedő kongresszusi központban egész nap folytak az előadások, filmvetítések, prezentációk, elsősorban a távoli, kevésbé ismert országok megismertetésére.
A magyar standon a Magyar Turizmus Zrt. svájci képviselete mellett a Dentsana fogászati szervezőiroda, Sopron város, illetve a nyugat-magyarországi régió állított ki személyesen, prospektussal pedig a Hunguest három hévízi szállodája és a büki TDM szervezet volt jelen. Az ajánlat jól lefedte a vendégek érdeklődését, hiszen Svájcnak ezen a részén a legkeresettebb termékeink az egészségturizmus és Budapest. Sokan érdeklődtek továbbá a vidék, a természet, a falusi üdülés, aktív üdülés iránt is és persze Svájcban is örök sláger a kemping és a lakóautó.