A Magyar Turzmus Zrt. (MT) Ausztria egyik legnagyobb példányszámú lapjával, a közel 1 millió olvasóval rendelkező Österreich napilappal együttműködésben kezdett közös kampányba a melegre vágyó osztrákok Budapestre csábítása érdekében - áll a szervezet által kiadott közleményben.
Az akció során Bécs legerősebb vásárlóerejű lakosságával rendelkező kerületeiben, valamint a turisztikailag frekventált csomópontjain több ezer helyen került az újságtartó tasakokra a téli Budapestet népszerűsítő kampány hirdetése. A rákövetkező napokban pedig a témába vágó speciális turisztikai összeállítással és a magyar fővárosba invitáló további hirdetésekkel találkoztak az olvasók.
Az intenzív kampánnyal több milliós célközönséghez jut el az MT üzenete, miszerint „síelés előtt, helyett, vagy után" nálunk pihenjék ki téli fáradalmaikat az osztrák turisták.