Billboard-slágerlisták szólnak a Celebrity hajóin

A Celebrity Cruises egyedi licence-szerződést kötött a Billboarddal. A fedélzeti programsor tartalmaz játékos show-műsorokat, zenei műveltségi vetélkedőket és témapartikat.

Amikor azon morfondírozik az ember, hogy melyek a legújabb slágerek vagy kik a legnépszerűbb előadók, minden bizonnyal a Billboard az első forrás, amely egy zenerajongónak eszébe jut. Ezért pontosan őket kereste meg a Celebrity Cruises is, amikor partnert keresett új fedélzeti zenei kínálatának kialakításához – e választás előnyeit pedig a flotta valamennyi hajóján élvezhetik a vendégek.

A Celebrity Cruises 2013. január 10-én bejelentette, hogy szövetségre lépett a Billboarddal annak érdekében, hogy egy vadonatúj, modern, innovatív és luxusszínvonalú zenei programsorozatot indítsanak el a Celebrity-óceánjárók fedélzetén.

Zenei műveltségi vetélkedők a napjaink legnagyobb slágereit és legnépszerűbb művészeit nyomon követő exkluzív Billboard lista alapján, új, zenei témájú, játékos show-műsorok és témapartik nyújtanak majd izgalmas, vidám pillanatokat és remek szórakozást a vendégeknek a hajótársaság minden óceánjárója fedélzetén, sőt arra is lesz lehetőség, hogy Billboard-díjakat nyerjenek az utasok.

Ami minden Celebrity-hajón (a Celebrity Xpedition kivételével) elérhető lesz:

• Billboard: The Music Game Show – Televíziós stílusú, játékos, interaktív show-műsor, mely zenei témájú kérdésekkel teszteli a vendégek tudását számos fordulóban úgy, hogy a stúdióközönség is bekapcsolódhat a játékba.

• Billboard: The Music Trivia Series – Zenei műveltségi vetélkedő, melyben csapatok vesznek részt, amelyeknek különböző témákat (pl. Zenei legendák; Zene a médiában; Évtizedek; Country zene; A brit zene inváziója: Most és Akkor; A 70-es és 80-as évek) érintő kérdéseket kell megválaszolniuk.

• Billboard Music Card Prize Giveaway – Nyereményjáték. A zenei műveltségi vetélkedőkben és a show-műsorban résztvevő vendégek Billboard zenekártyát nyerhetnek, amely “beváltható” zenére a több millió letölthető dallal büszkélkedő billboardmusicpromotions.com weblapon.

• Totally ‘80s Theme Party – A jelenleg kizárólag a Celebrity Reflection fedélzetén elérhető, 80-as éveket megidéző témaparti együttese, animátorai és DJ-je a 80-as évekbe viszik vissza a vendégeket e tökéletesen megkoreografált partin, ahol a 80-as évek Billboard listavezetői hívják egész éjjel táncba a vendégeket.

Ezenkívül a 2013. január 7-április 7. közötti ún. “Rock the Red Carpet” nevű sorsoláson két szerencsés Celebrity-vendég jegyet nyerhet a 2013-as Billboard Zenei Díjátadó Gálára, amelyet Las Vegasban rendeznek május 19-én.

A nyertesek hozhatnak magukkal egy vendéget, akivel végigvonulnak majd a vörös szőnyegen, részt vesznek a gála előtti és utáni partin, prémium ülőhelyről követik a gálát, továbbá retúr repülőjegyet kapnak valamely központi légi csomópont és Las Vegas között közlekedő légi járatra. 


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.