„Az elmúlt években enyhe növekedést figyelhettünk meg a téli szezonban, azonban 2010 óta a nyár jóval dinamikusabban fejlődik. Egyre több magyar fedezi fel az Ausztria kínálta nyári üdülési lehetőségeket” – mondja Emanuel Lehner, az Österreich Werbung budapesti irodájának vezetője. „Szeretnénk felhívni a Magyarországról érkező vendégek figyelmét arra, hogy Ausztria ideális helyszín a nyári kikapcsolódásra és feltöltődésre. Az érintetlen természet, az ivóvíz tisztaságú tavak és a számtalan kulturális látnivaló csupa olyan programot kínál, amelyekért érdemes ellátogatni a szomszédos országba. Ezenkívül Ausztria büszke kimagasló minőségű turisztikai szolgáltatásaira is” – folytatja Lehner.
A kampány alkotóelemei között kiemelt helyen szerepelnek az online megjelenések, melynek alapjai a www.austria.hu honlapon kialakított kampányoldal, a Facebookon jelen levő rajongói oldal, illetve a külső portálokon való hirdetés. A kampány másik fontos eleme a 44 oldalas „Boldog nyári pillanatok” című Ausztria-magazin, amely 150.000 példányban jelent meg. Az OMV-vel és az Uniqua-val folytatott együttműködés mellett a Neckermann Magyarország biztosítja, hogy a turisztikai szakmán belül is erősödjön Ausztria mint nyári desztináció. Április végén pedig a sajtó képviselői számára szervez az Österreich Werbung egy rendezvényt, ahol Ausztria nyári kínálatát szemléletes és érzékelhető módon prezentálják.
A kampányban számos osztrák partner vesz részt: Stájerország, Alsó-Ausztria, Salzburg tartomány, Karintia és Burgenland mellett az egykori európai kulturális fővárosok, Linz és Graz képviselteteik magukat, de Innsbruck és Salzburg is megtalálható a kínálatban.
A kampány márciustól júliusig tart, és ezen időszakban összesen kb. 160 millió kontaktusszámot biztosít.